שוטרים נדרסו, הפיכה בסודן ועצרת הכללית באו"ם | סיכום חדשות החג

    אתר קול חי No Comments on שוטרים נדרסו, הפיכה בסודן ועצרת הכללית באו"ם | סיכום חדשות החג

    האלימות בחברה הערבית: תושב הכפר הערבי עראבה דרס שני שוטרים מירכא. | בנו של החכם הבאבא חאקי חבר הכנסת לשבר אהרון אבוחצירא נפטר בבית החולים איכילוב | הפיכה בסודן, ועוד מאירועי יום טוב ראשון של חג הסוכות

    צילום: דוברות משטרת ישראל
    7:31
    19.03.24
    הדף היומי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף כ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתנדב משטרה נדרס הבוקר למוות ושוטר נוסף נפצע בינוני, לאחר שהשניים נפגעו על ידי רכב ברחוב העלייה בנהריה בסמוך לחוף הים. חובשים ופרמדיקים  העניקו לפצועים טיפול רפואי, והם פונו למרכז הרפואי לגליל בעיר. נעצרו שני שוהים בלתי חוקיים בחשד למעורבות באירוע.

    מאות שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו ברחבי העיר ירושלים, בדגש לאזור העיר העתיקה וצירי התנועה באזור, הכל במטרה לתת מענה מיטבי לכל תרחיש, לשמור על הסדר הציבורי והביטחון, וכן לווסת ולהכווין את התנועה. במסגרת הפעילות המשטרתית, יוצבו מחסומי בידוק וויסות קהל, במטרה לנתב את הציבור הצפוי להגיע לרחבת הכותל המערבי, בהתאם לעומסים ולמגבלת מספר המשתתפים שקבע הדרג המדיני.

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נאם בעצרת האו"ם וחשף שיחזור לשיחות במידה ואיראן תשתף פעולה. ביידן התייחס לסכסוך הישראלי-פלסטיני ואמר: "שתי מדינות – הדרך היחידה להבטחת מדינה יהודית, אבל אנחנו רחוקים משם".

    איראן הודיעה: כי השיחות על חידוש הסכם הגרעין מ-2015, יחודשו ככל הנראה בשבועות הקרובים. זאת לאחר חודשים בהם השיחות נעצרו והמתח במפרץ הפרסי עלה.

    חבר הנהגת חמאס, זאהר ג'בארין, מסר השבוע: כי ארגונו הציג למתווכים המצריים שתי אפשרויות לעסקת שבויים: עסקת חילופי שבויים נרחבת במסגרתה ישוחררו כל משוחררי עסקת שליט שנעצרו מחדש, נשים, ילדים ואסירים חולים. השנייה: עסקה בשני שלבים בשלב הראשון ישוחררו נשים, ילדים, ומשוחררי עסקת שליט שנעצרו מחדש, בתמורה למידע על השבויים השלב השני יכלול שחרור של אלפי אסירים "כבדים" בתמורה להשבת השבויים.

    מסתנן חשוד ניסה לחצות את מרחב המכשול בדרום רצועת עזה ונעצר על ידי צה"ל. על החשוד לא נתפס נשק והוא תוחקר על ידי כוחות הביטחון כדי לשלול כל מניע ביטחוני.

    בבית החולים איכילוב הודיעו: על פטירתו של ח"כ לשעבר אהרון אבוחצירא והוא בן 83 בפטירתו, אבוחצירא היה ראש עיריית רמלה לשעבר וכן ח"כ מטעם המפד"ל והליכוד בשנות התשעים, בנו של המקובל באבא חאקי זיע"א.

    ניסיון ההפיכה בסודן – נכשל: היום פרסם צבא סודן כי ניסיון ההפיכה נכשל, כל הגורמים המעורבים נעצרו ונחקרים כעת וכי כל מערכות השלטון חזרו לשגרה. ראש ממשלת סודן, עבדאלא חמדוק, מסר כי "ניסיון ההפיכה אורגן על ידי גורמים בתוך הממסד הצבאי ומחוצה לו, מה שהוביל למעצרים הראשונים של המעורבים במזימה כזו".



    0 תגובות