ברקע בואו של בנט; ביידן: "נסכים לחזור להסכם הגרעין"

    אבי יעקב No Comments on ברקע בואו של בנט; ביידן: "נסכים לחזור להסכם הגרעין"

    בשבוע הבא יטוס ראש הממשלה נפתלי בנט לעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק אותה פתח הבוקר נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן | ביידן שוחח על מדיניותו במזרח התיכון ומול איראן ואמר: "אנחנו מאמינים בפתרון שתי המדינות, אך אנו עדיין רחוקים ממנו" |

    צילום: אבי אוחיון, לע"מ
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העצרת הכללית של האו"ם נפתחה היום, במעמד נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שנשא בה דברים בפעם הראשונה כנשיא. בנאומו, מדווחת העיתונאית קרן בצלאל בחברת החדשות, התייחס ביידן לישראל ולמזרח התיכון, לתוכנית הגרעין האיראנית, למשבר הקורונה, לנסיגה מאפגניסטן, ולמשבר האקלים.

    ביידן הדגיש בנאומו כי "התמיכה שלנו במדינת ישראל בלתי מסויגת", והוסיף: "אנחנו מאמינים בפתרון שתי המדינות, אך אנו עדיין רחוקים ממנו. אסור לנו לוותר על הפתרון הזה, ונעבוד עם הקהילה הבינלאומית כדי ללחוץ לשלום. אנו חותרים לשלום רחב היקף במזרח התיכון".

    ביידן הרגיע מהמתיחות המתגלעת בין ארצות הברית לצבא סין הקומוניסטית והחשש מ"מלחמה קרה" במסגרתה. ארצות הברית "לא מחפשת מלחמה קרה חדשה", וכי "אנחנו מוכנים לעבוד עם כל מדינה שתחתור להסכמות בדרכי שלום".

    ביום שני בשבוע הבא, ראש הממשלה נפתלי בנט אמור להמריא לניו יורק לעצרת הכללית של האו"ם. , יישא את נאומו הראשון כראש ממשלה בעצרת הכללית של האו"ם ערב החג השני וצפוי לדבר על התחמשותה הגרעינית של איראן הדוהרת לפצצה שתאיים על ישראל.

    ואכן, נשיא ארצות הברית התייחס גם לאיום האיראני ואמר: "ארצות הברית מחויבת למנוע מאירן נשק גרעיני", מנגד הוא הוסיף כי יהיה תהיה מוכן לחזור להסכם הגרעין במידה ואיראן תסכים לחזור אליו.



    0 תגובות