מיקי זוהר: "עלינו לשנות את השיח כדי להביא קהלים חדשים"

    אסתי פלד No Comments on מיקי זוהר: "עלינו לשנות את השיח כדי להביא קהלים חדשים"

    בכיר הליכוד, ח"כ מיקי זוהר בשיחה עם 'קול חי': "אני בעד נתניהו, תומך בו ובטוח שאיתו נחזור להנהגת המדינה, אבל כדי שנביא קהלים חדשים עלינו לשנות את השיח. בסוף המשחק הוא גושי ולא מפלגתי. אם נביא 32 מנדטים ולגוש יהיה 52 לא עשינו כלום"

    מיקי זוהר צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    בכיר הליכוד, ח"כ מיקי זוהר שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על קריאתו לשינוי השיח במפלגת הליכוד: "גם אני עצמי הייתי חלק מהרבה החלטות שנויות במחלוקת שהתקבלו. אני נושא באחריות לכולן וחשבון נפש עושים – בסוף מטבע הדברים. עכשיו הזמן להפיק את הלקחים על מנת להיערך לבחירות הבאות כדי שננצח אותן", אומר זוהר.

    הוא מבהיר כי הוא לא קורא להחלפת יו"ר המפלגה: "אני בעד נתניהו, תומך בו ובטוח שאיתו נחזור להנהגת המדינה, אבל כדי שנביא קהלים חדשים עלינו לשנות את השיח. בסוף המשחק הוא גושי ולא מפלגתי. אם נביא 32 מנדטים ולגוש יהיה 52 לא עשינו כלום".

    לדברי זוהר: "אלו שהחליפו גוש, גם אנשי ימינה וגם סער – אתה רואה מה קורה להם בסקרים. איך יתכן שהמצביעים שלהם לא רוצים אותם אבל עדיין הגוש שלנו נשאר אותו דבר?. ההסבר היחיד הוא מה שאני אומר".

    "אני שואל איך נביא את הקהל הזה אלינו? באמצעות זה שנשנה את השיח שמרחיק קהלים. אני חושב שיש לנו הרבה יותר מה להציע מגוש השמאל. אנחנו הרבה יותר טובים מהם בהמון תחומים".

    עוד הדגיש זוהר בריאיון: "לדעתי, דווקא נתניהו מאוד ממלכתי ונוקט תמיד בגישה מכבדת. אני גם לא רוצה לשנות שום דבר מהעמדות שלנו".

    זוהר הסביר: "בנט הונה, רימה ושיקר את הציבור אבל זה שיצעקו לו את זה – לא יביא לנו את השלטון. זה פריקת אמוציות בלבד. הציבור רואה לבד מה בנט עשה. אבל המונחים בהם משתמשים והתקיפות אישיות נגד פרסונות אוטמת את הציבור".

    לסיום התייחס זוהר להצעות מטעם הליכוד לגנץ לכהן כראש ממשלה בממשלת ליכוד כחול לבן וחרדים: "אני שומע על הניסיונות להביא את גנץ. לא נראה שזה מצליח כרגע ולא הייתי בונה על זה. אני כן אומר שזה הסיכוי היחיד של גנץ להיות ראש ממשלה".



    0 תגובות