פירוק הסוכה במא"ש: "ראינו את האסונות השנה ואמרנו – עד כאן"

    מהדורת הבוקר No Comments on פירוק הסוכה במא"ש: "ראינו את האסונות השנה ואמרנו – עד כאן"

    ראש התביעה העירונית בעיריית ירושלים בשיחה עם 'קול חי': "אירועי השנה האחרונה, בה 47 בני אדם איבדו את חייהם ומשפחות שלמות נהרסו באירועים הטרגיים האלה שהיו ברובם עניינים שקשורים לבטיחות, הראו לנו שאסור להתעלם מדברים כאלו"

    צילום: דוברות המשטרה
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות המשטרה

    ראש התביעה העירונית והמשנה ליועץ המשפטי של עיריית ירושלים, עו"ד חיים נרגסי שניהל את מבצע פירוק הסוכה במאה שערים אומר הבוקר לבצלאל קאהן כי הסוכה יכלה לגרום לאסון: "עשינו כל שביכולתנו לקיים את השיח בהידברות. אנחנו בעד שיהיו לכולם סוכות, אפילו אם משתמשים לפעמים במרחב הציבורי או משהו כזה זה בסדר, אבל כל עוד זה על הקרקע ולא עם פיגומים על הכביש בגובה 14 מטר. דבר שברור לכולא עלמא שמהווה סכנה".

    סכנה לשלום הציבור: המשטרה פירקה סוכה מסוכנת במאה שערים

    "אנחנו נמצאים אחרי שנה קשה", מדגיש נרגסי בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "אחרי שנה שבה היו האירועים במירון ובגבעת זאב. אירועים שאמרו לנו באופן חד משמעי שצריך לשים לב יותר לנושאי בטיחות".

    לדבריו "אירועי השנה האחרונה, בה 47 בני אדם איבדו את חייהם ומשפחות שלמות נהרסו באירועים הטרגיים האלה שהיו ברובם עניינים שקשורים לבטיחות, הראו לנו שאסור להתעלם מדברים כאלו. חשוב מאוד לכולם שתהיה סוכה, גם לי אבל אפשר על הקרקע. אין סיבה לבנות סוכה בגובה כזה".

    עוד הוסיף: "החלטנו לומר השנה עד כאן שאפשר למנוע את זה ואנחנו מגנים קודם כל הרב ברנדסטופר (שעבורו נבנתה הסוכה) ועל חסידיו שהיו צריכים להיות בסוכה הזו. הסוכה הזו לא בטיחותית. הייתי שם הבוקר בפירוק, החיבורים של הברגים היו מאוד לא מקצועיים והיא הייתה מסוכנת מאוד".



    0 תגובות