ביישוב מספרים: עירנות רכז הביטחון מנעה פיגוע

    אבי יעקב No Comments on ביישוב מספרים: עירנות רכז הביטחון מנעה פיגוע

    במהלך ליל שבת זיהה רכז הביטחון ביישוב נריה שבבנימין שלושה חשודים מתקרבים אל קו הבתים הראשון | לאחר שהזעיק את כוחות צה"ל שארבו לחשודים הצליחו האחרונים להימלט בחשיכת הלילה ועד כה טרם אותרו | ביישוב אומרים כי עירנות הרבש"צ מנעה אסון כבד

    צילום: ארגון הרבש"צים מבית הסתדרות לאומית
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תפקוד הרבש"צ מנע פיגוע? שלושה חשודים  זוהו מתקרבים ליישוב נריה בבנימין בליל שבת. סביבות 23:30 זוהו בתצפיות שלוש דמויות חשודות הנעות מכיוון דרום אל עבר שביל הביטחון של היישוב נריה שבבנימין, הרבש"צ (רכז ביטחון שוטף צבאי) דיווח מיידית לכוחות הצבא ובמקביל חש למקום.

    הדמויות התקרבו אל עבר קו הבתים הראשון של היישוב. בשלב זה הרבש"צ וכוחות הביטחון חשפו את נוכחותם בשטח והמחבלים נמלטו חזרה אל הכפר. הרבש"צ מוביל כוחות במרדף אחריהם וצה"ל נכנס לכפר ממנו הם הגיעו במטרה לאתר אותם. נכון לרגע זה הם לא נתפסו.

    לדברי תושבי היישוב עירנות רכז הביטחון היישובי והזיהוי המהיר של השלושה שניסו להתקרב בחשיכת הלילה ליישוב ללא כל הסבר המניח את הדעת, מנעו פיגוע כדוגמת רצח בני משפחת סלומון בנווה צוף באותו האזור.

    אהרון, רבש"צ היישוב נריה אמר: "בליל שבת זיהינו את הדמויות ומאז החל מבצע נגד הזמן כדי שהם לא יצליחו לחדור ליישוב. האחריות על ביטחון התושבים היא עליי ולכן אני שמח שהצלחנו במאמץ משותף למנוע את כוונתם. מהבנתי את השטח והתוואי בגזרה, אין להם מה לעשות באזור הזה באמצע הלילה מלבד כוונה לחדור ליישוב ולפגע".

    קרדיט סרטון: ארגון הרבש"צים מבית הסתדרות לאומית



    0 תגובות