שנה להסכמי אברהם: ראש הממשלה מברך את המנהיגות הערבית

    יונתן שורק No Comments on שנה להסכמי אברהם: ראש הממשלה מברך את המנהיגות הערבית

    שנה ל"הסכמי אברהם": ראש הממשלה נפתלי בנט הודה למנהיגי איחוד האמירויות ובחריין על "האומץ והתעוזה שאפשרו את כינון היחסים הדיפלומטיים" | גם בנט וגם שר החוץ יאיר לפיד בירכו את הממשל האמריקני שהוביל ותיווך עד הצלחת וכינון ההסכם שנחתם על ידי קודמם בנימין נתניהו

    שר החוץ לפיד עם מנהיגים באיחוד האמירויות צילום: שלומי אמסלם לע״מ
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס היום לציון שנה לחתימת הסכמי אברהם ואמר": "מדינת ישראל מברכת על החתימה על ההסכמים האסטרטגיים שנחתמו בינה לבין איחוד האמירויות ובחריין".

    "מדובר בהסכמים חסרי תקדים המהווים פרק חדש בהיסטוריה של השלום במזרח התיכון. אני מבקש להודות להנהגה באיחוד האמירויות ובבחריין על האומץ והתעוזה שאפשרו את כינון היחסים הדיפלומטיים, ולממשל האמריקני שהוביל, תמך ותיווך ללא לאות להצלחת מעמד זה" אמר בנט.

    לדבריו, היחסים בין המדינות נמצאים רק בראשיתם וכבר הניבו פירות רבים. ממשלת ישראל שבראשותו תפעל להמשיך ולממש את ההסכמים בחתירה למזרח תיכון יציב, בטוח ומשגשג "למען עתיד ילדינו" אמר.

    כזכור, במהלך השבוע החולף ביקר בנט במצרים שם נפגש עם הנשיא א סיסי. לאחר הפגישה בנט הדגיש את מחויבותו לישראל, וציין את חשיבות הפיתוח הכלכלי והסחר של המדינות השכונות דוגמת מצרים וירדן.

    יצוין, כי למרות שהסכמי אברהם נחתמו בזמן ראש הממשלה שעבר בנימין נתניהו, ראש הממשלה הנוכחי בנט לא טרח להסביר את חלקו של הראשון ואת תרומתו למהלך.



    0 תגובות