לאחר ירי מעזה: חמאס עצר פעילי ג'יהאד רבים

    אבי יעקב No Comments on לאחר ירי מעזה: חמאס עצר פעילי ג'יהאד רבים

    בעקבות ירי הרקטות מעזה בשבוע שעבר ברקע בריחת המחבלים מכלא גלבוע ברצועה מדווחים כי אתמול חמאס ערך מעצרים נרחבים בקרב היחידה הרקטית של הג'יהאד האיסלאמי | כזכור, כוחות צה"ל תקפו מוקדים ברצועה בעקבות השיגורים הללו | אנשי הג'יהאד התנגדו למעצרים

    ירי רקטות לעבר ישראל. (ארכיון) צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חמאס מבצעת גל מעצרים בקרב אנשי היחידה הרקטית של הג'יהאד האסלאמי בעזה ברקע שיגורי הטילים לישראל במהלך השבוע שעבר. המעצרים התמקדו בפעילים באזור בית חנון בצפון הרצועה, וכן באזור מחנות מרכז אשר במרכז הרצועה.

    הבלוגר "אבו עלי מספר כי אתמול אחר הצהרים דיווחו מקורות רבים בעזה על גל מעצרים שקיימו אנשי מנגנון ביטחון הפנים של חמאס ביממה שבין יום שלישי לרביעי, בקרב פעילי היחידה הרקטית של סראיא אלקדס, הזרוע הצבאית של הג'האד האסלאמי.

    על פי הדיווחים כשלושה עשר פעילי ג'יהאד נעצרו על ידי חמאס בהם גם פעיל בכיר בשם מעתאז באסל נעים. דבר שגרם לזעם רב בקרב בכירי הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי. כזכור, הירי מהרצועה התבצע ברקע איתור חלק מהמחבלים שנמלטו מכלא גלבוע.

    לדברי אבו עלי, השמועות ברצועה מספרות כי במסגרת המעצרים ניסו אנשי הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי לחטוף אחד מאנשי חמאס, וזאת בתגובה למעצרים.



    0 תגובות