א-סיסי דרש מבנט: הפסקת התקיפות בעזה והכנסת כוח צבאי חסר תקדים לסיני

    שלמה ריזל 2 Comment on א-סיסי דרש מבנט: הפסקת התקיפות בעזה והכנסת כוח צבאי חסר תקדים לסיני

    המצרים הדליפו לתקשורת הערבית את פרטי הדרישות של מצרים מישראל, ובהן הפסקת התקיפות של ישראל ברצועה. בנוסף דרשו המצרים הכנסת כוח צבאי בסדר גדול כפי שהיה בערב מלחמת יום כיפור לסיני – בנט אישר עקרונית את המהלך

    צילום: לעמ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פגישת בנט א-סיסי במצרים: אחרי הפגישה הראשונה בין המנהיגים, מקורות מצריים מסרו לערוץ אל-ערבייה הסעודי כי מצרים ביקשה מישראל לנצור את האש על עזה ולא לתקוף ברצועה תוך מאמץ מצרי להפסיק את ירי הרקטות לישראל.

    בנוסף דווח  ממקורות מצריים המעורים בפרטי הבקשה שהוצגה בפני רה"מ בנט במהלך פגישתו עם הנשיא א סיסי, אמרו כי סדר גודל הכוחות שיכנסו לצפון חצי האי ומשך זמן פעילותם יחייבו את פתיחת הנספחים הביטחוניים והצבאיים בהסכמי השלום בין במדינות ועדכון שלהם למציאות העכשווית בשטח.

    "מדובר בסדר גודל של כוחות צבא שיכללו עשרות אלפי חיילים, כוחות שריון וארטילריה ואף מטוסים ויחידות נ"מ אשר צפויים לפעול בצפון סיני ובשטחים המפורזים בחצי האי במשך חודשים ארוכים", אמר לישראל היום גורם בכיר בפיקוד העליון של צבא מצרים תוך שהוא מדגיש כי: "מדובר בסדר גודל של כוחות צבא בדומה להיקף הכוחות המצרים בחצי האי סיני ערב מלחמת אוקטובר ב 1973".

    הבכיר המצרי הוסיף ואמר כי במהלך החודשים האחרונים בעת ביקוריו של ראש המודיעין המצרי עבאס כמאל בישראל ופגישותיו עם בנט ובכירי מערכת הביטחון בישראל, הוצגו בפניהם לפרטי פרטים תוכניות הצבא המצרי להכנסת הכוחות לשטחים המפורזים בחצי האי סיני. רה"מ בנט, בעצת ראשי מערכת הביטחון בישראל, הביע הסכמה עקרונית למהלך. כך מפרסם דניאל סיריוטי בישראל היום.

    על רקע התדרוכים של לשכת ראש הממשלה כי מדובר בפגישה הראשונה של ראש ממשלת ישראל עם נשיא מצרים א-סיסי מאז 21013, בליכוד מבהירים הערב: "יש גבול לשקרים שהתקשורת ובנט מוציאים. נתניהו נפגש בפגישה גלויה עם נשיא מצרים א סיסי ב – 2017 באו"ם. מאז 2011 נתניהו וא סיסי נפגשו עוד 6 פגישות בסיני".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בן אדם הזוי בנט מחריב את המדינה במהירות שיא