אביו של הבחור הישיבה שנפצע בפיגוע מספר על הנס: "ראינו ניסים ונפלאות"

    אסתי פלד No Comments on אביו של הבחור הישיבה שנפצע בפיגוע מספר על הנס: "ראינו ניסים ונפלאות"

    הרב אלון נבון חתנו של הראש"ל מרן הרב בקשי דורון זצ"ל, אביו של הבחור ישראל נבון שעצר את המחבל בפיגוע הדקירה בריאיון ל"מהדורה המרכזית" שיחזר את הנס הגדול שאירוע בפיגוע ואת ההחלטה האמיצה של בנו להתעמת עם המחבל ובכך הציל את חייהם של אחרים ששהו במקום

    צילום: פלאש 90
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב אלון נבון חתנו של הרב בקשי דורון, ואביו של הבחור ישראל נבון תלמיד ישיבת ,חברון" שנפצע יחד עם חברו יצחק באורח בינוני, בפיגוע הדקירה בחנות "עדיקא" ברחוב יפו ולמרות הכל הצליח להשתלט על המחבל, אביו התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר כי בנו כעת מטופל ב'שערי צדק' ב"ה הפגיעה לא הייתה כ"כ קשה, יש לו חתך וקיבל אנטיביוטיקה".

    אביו הוסיף כי ישראל "מתקשר מהתחלה וגם בזמן האירוע הוא התקשר אליי ולאימא ועדכן אותנו, גם החבר שלו נמצא כעת במצב קל ומאושפזים יחד באותו חדר".

    האבא שיחזר את פיגוע הדקירה וסיפר, "הם הלכו לקניות בחנות בדרך ללימוד משותף לקראת מבחן גדול, לאחר שנכנסו לחנות פתאום בחור ערבי קופץ על חבר שלו וניסה לדקור אותו ופגע בו בנס רק ביד, נס שהמחבל קפץ על ישראל ולא על מבוגרים אחרים שהיו במקום, כי ישראל ידע להתעמת איתו. השכיב אותו על הרצפה".

    אביו הוסיף כי לאחר שהמחבל דקר את חברו יצחק המחבל "אח"כ ניסה לקפוץ על הבן שלי, ואחרי הדקירה בגב הבן ניסה להימלט ולא הצליח ואז  הוא החליט להילחם בו והצליח להפיל את המחבל על הרצפה ולתפוס לו את היד שהחזיקה את הסכין. אח"כ הגיעו כוחות הביטחון ועצרו את האירוע".

     

     



    0 תגובות