נתניהו תוקף את בנט: "הסיר את הסגר למרות עמדת המשטרה וקיבלנו פיגוע"

    איתי גדסי 4 Comment on נתניהו תוקף את בנט: "הסיר את הסגר למרות עמדת המשטרה וקיבלנו פיגוע"

    ראה"מ לשעבר נתניהו תוקף את ראה"מ בנט שהחליט להסיר את הסגר מעל יו"ש למרות עמדת מערכת הביטחון שתמכה בסגר עד לאחר החגים ואמר, "הממשלה חייבת להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. היא חייבת למנוע את עשרות הנפטרים מקורונה"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע התגברות הטרור בימים האחרונים ברחבי ישראל ובירושלים בפרט, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף את ראה"מ בנט על החלטתו הבעייתית להסיר את הסגר מעל יו"ש למרות עמדת מערכת הביטחון כנגד ההחלטה, "לפני יומיים, בניגוד לעמדת המשטרה, בנט הסיר את הסגר על יהודה ושומרון. את התוצאה המצערת קיבלנו היום בפיגוע טרור בתחנה המרכזית בירושלים".

    נתניהו שיבח את הפעולה המהירה של המשטרה ואמר, "אני משבח את כוחות הביטחון שניטרלו את המחבלים בפיגועים בירושלים ובגוש עציון, ושולח איחולי החלמה לפצועים".

    נתניהו תקף את מדיניות הממשלה ואמר כי "בזמן שבנט נמצא במצרים כדי לתת עוד מתנות חינם לפלסטינים ולהחזיר אותם לסדר היום העולמי, הממשלה הכושלת שלו מכילה אלף מתים מקורונה, מכילה בריחת מחבלים מהכלא, מכילה את רצח הלוחם בראל שמואלי ז״ל, מכילה את הירי לדרום, את חזרת הטרור לרחובותינו".

    נתניהו הבהיר כי "הממשלה חייבת להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל. היא חייבת למנוע את עשרות הנפטרים מקורונה מדי יום כתוצאה מהשתוללות המגיפה בלי הנחיות ובלי אכיפה".

    בסיום דבריו אמר ראה"מ לשעבר, "הממשלה הכושלת הזאת חייבת להפסיק להיות עסוקה בהישרדותה הפוליטית ולהתחיל לעבוד למען בריאותכם ולמען ביטחונכם, למענכם אזרחי ישראל".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תפסיקו להתנצח,נמאס משניכם!