הפרויקטור לשעבר מכה על חטא: "לא הבנתי בזמן אמת"

    ארי טננבוים No Comments on הפרויקטור לשעבר מכה על חטא: "לא הבנתי בזמן אמת"

    הפרויקטור הראשון פרופ' רוני גמזו מודה כי שגה בהתנהלותו כלפי המגזר החרדי וקרא למקבלי ההחלטות להזהר מפגיעה באמון הציבור | בראיון למרכז העניינים הוא אומר כי היה עליו להסביר יותר ולפעול בצורה רגישה

    רוני גמזו צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקטור הקורונה הראשון ומנכ"ל בית החולים 'איכילוב' פרופ' רוני גמזו עורך חשבון נפש נוקב על יחסיו עם המגזר החרדי ומזדהה עם הטענות לאכיפה בררנית. בנוסף, גמזו מזהיר מפני הסכנה של איבוד אמון הציבור במערכת.

    בראיון שנערך עימו הודה גמזו: "היו דברים שלא הבנתי בזמן אמת". לדברי גמזו, "אני חושב שהיה עלינו להכיל יותר את המקומות שקשה להם להתמודד עם ההוראות שלנו ומכבד את המורכבות".

    מנכ"ל איכילוב אמר בראיון כי "הייתי צריך לנהל את השיח עם מתנגדי ההגבלות, בדרך שהיא יותר מסבירה, מכילה ורגישה, למדתי את זה תוך כדי תנועה. אני חושב שאנשים שהכירו אותי ראו שתוך כדי ההתנהלות ביטאתי את יכולותיי הניהוליות באופן שונה בהתאם למורכבות של האירוע".

    על הטענה כי גם היום, בכל הקשור להתקהלויות בעלי אופי דתי אצבע המגבלות קלה יותר על ההדק (כפי שניתן לראות במתווה הכותל וכן בנסיעות לאומן, כנגד הופעות המוניות באילת ובמקומות נוספים) הוא מפתיע בהתייחסותו, "אכן, יש משהו במה שאתה אומר ועלינו להקשיב לביקורת הזו וללמוד אותה".

    הפרויקטור לשעבר הוסיף וביקש להעביר מסר למקבלי ההחלטות כיום. לטעמו, "אסור לנו לתת את התשובה המהירה והמוכרת, 'לא נכון, זה לא קיים והאכיפה שווה', יש מצב שלתחושה הזו יש גרעין של אמת. אני לא יודע לומר זאת בוודאות, אבל בתקופתי לא היתה איפה ואיפה והייתי רוצה שמי שמנהלים היום את האירוע, ילמדו את הנושא ויסיקו את המסקנות שכן זה פוגע אנושות באמון הציבור".

    את הדברים אמר בראיון לשניאור וובר עורך עיתון 'מרכז העניינים'



    0 תגובות