להיט הסוכות בתקופות הקורונה: "סוכת רב חלונות"

    עפר גדנקן No Comments on להיט הסוכות בתקופות הקורונה: "סוכת רב חלונות"

    בעקבות הרצון בחגיגה משפחתית: נערכים לביקושי שיא לקראת סוכות
    להיט הסוכות בתקופות הקורונה: "סוכת רב חלונות" בעלת 360° כיווני אוויר לאורך כל הדפנות של הסוכה
    שי אליצור, מנכ"ל סוכות נחלים, "ישראלים רבים רוצים לרכוש סוכה ולחגוג את החג עם המשפחה; הרכישה באונליין עלתה משמעותית"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'סוכות נחלים', חברת הסוכות הוותיקה בישראל, עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה, נערכת לביקושי שיא בשל הרצון לחגוג את חג הסוכות באופן משפחתי. בין השאר, מציעים בחברה את "סוכת רב חלונות" – סוכה עם חלון 360° לאורך כל הדפנות של הסוכה. סוכה זו זוכה לפופולריות רבה בעקבות הקורונה – בדי הדפנות של הסוכה הם עם מספר רב של חלונות לאורכה של כל הסוכה, כדי שהישיבה בה תהייה יותר נעימה ואוורירית. החלונות ניתנים לסגירה ופתיחה קלה, בהתאם לרצונם של האורחים.

    'סוכות נחלים' לאורך כל השנים מייצרים את הסוכות ברמת האיכות הגבוה ביותר בשוק, החל מרמת גילוון הברזל, ציפוי בצבע אפוקסי בתנור של מוטות הסוכה, חוזק המוטות, החיבורים, האחריות ועוד. הסוכות של סוכות נחלים מחזיקות שנים רבות ולכן השנה לא מתפשרים, בודקים שמקבלים את האיכות הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר. כבר שנים רבות שמאות אלפי משפחות ברחבי העולם מתחברות למסורת ובוחרות בסוכה של 'סוכת נחלים'.

    לדברי שי אליצור, מנכ"ל סוכות נחלים, "רבים רוצים לחגוג את החג יחד עם בני המשפחה והחיסון השלישי מאפשר זאת. כמו בכל שנה, גם השנה אנו שמחים להיות שם ולספק לקהל הלקוחות מוצר אמין, איכותי ועם שירות מקצועי כך שיוכלו להקים סוכה מרהיבה וכשרה למהדרין לכבוד החג. עשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ כבר נפרסו שם ניתן לרכוש סוכה מושלמת המתאימה במיוחד עבורכם ולקיים את מצוות החג. לאור הביקוש הרב, והרצון של הלקוחות לקבל את הסוכה עד הבית יזמנו שירות חדש של 'סוכה עד הבית' ותגברנו את מערך המכירות והמשלוחים לכל רחבי הארץ, כולל באמצעות האתר וכבר ניתן לראות העלייה המשמעותית בביקוש באונליין."

    דגם מסורת: כולל 4 עמודי גובה 2.3 מ' (פינתיים) המחוברים בעזרת עמודי רוחב ליצירת מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה | לא כולל מוט חיזוק באמצע הגובה | ניתן תמיד לשדרג למסגרת מהדרין מחוזק ולהוסיף את מוט החיזוק האמצעי | ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך. על כל סוכה שגדולה מ-2X2 מומלץ להוסיף חיזוק.  בנוסף, ניתן למצוא גם את דגם ישראל בגובה 2.1 מ'.

    דגם מהדרין מחוזק: כולל 4 עמודי גובה (פינתיים) המחוברים בעזרת עמודי רוחב ליצירת מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה ובנוסף מוט חיזוק באמצע הגובה | ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך

    דגם מהדרין ברזל: כולל 4 עמודי גובה (פינתיים) עם מחברים מתאימים לארבעה חיזוקים | עמודי הרוחב יוצרים מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה וארבעה עמודי רוחב נוספים בכל דופן מקנים תוספת חיזוק והידור לסוכה | ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך.

    בדי הסוכות: עשויים מבד מצנח איכותי ונושם עם חלונות לכל האורך הניתנים לפתיחה וסגירה בקלות, דלת כניסה בעלת רוכסן דו כיווני, ישנם מבחר של גדלים והרכבת הבד נעשית על ידי סקוואצ'ים. אופציה לבדים מכותנה בהתאמה לגודל הסוכה – ניתנים לכיבוס, קלים להרכבה, בד נושם ועם אופציה לציורים ואיורים שונים: הכותל המערבי, "בסוכות תשבו שבעת ימים", "ופרוש עלינו סוכת שלומך", אושפיזין, בית המקדש, שבעת המינים.

    סככים: רעפיה (במבוק) וקנה סוף מומלצים באישור כשרות בד"צ עדה חרדית. סוכות נחלים הייתה הראשונה שהכניסה אותם לשוק ומכרה סככים מסוג זה.

    מחירי הסוכות: נעים מ- 629-2,100 ₪.

    אחריות: 10 שנות אחריות על הברזל מדגם נחלים.

    למידע על נקודות המכירה – היכנסו לאתר או התקשרו 1800-706-706



    0 תגובות