זעזוע: ח"כ פרוש הותקף על ידי אלמונים שניסו לגזוז את זקנו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on זעזוע: ח"כ פרוש הותקף על ידי אלמונים שניסו לגזוז את זקנו

    אלמונים שרכבו על אופנוע ניסו לגזור את זקנו ונמלטו. ח"כ פרוש לא נפגע באירוע. המשטרה פתחה בחקירה | פרוש סיפר: "זעקתי והדפתי אותו – והתוקף ברח, אין לי מושג למה הוא ניסה לתקוף אותי"

    סגן השר מאיר פרוש צילום: פלאש 90
    13:07
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on בהפתעה: כש"ביבי" עלה לשידור והבהיר שיתקוף באיראן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש הותקף הבוקר (שני) סמוך לביתו בירושלים: אלמונים שרכבו על אופנוע ניסו לגזור את זקנו ונמלטו. ח"כ פרוש לא נפגע באירוע. המשטרה פתחה בחקירה.

    בשיחה עם ערוץ 12 לאחר התקיפה, אמר פרוש: "אני ברוך השם בסדר. קצין הכנסת הוא זה שהזעיק את המשטרה. זה היה לא נעים, הוא ניסה לתקוף אותי באמצעות מספריים, זעקתי והדפתי אותו – והתוקף ברח, אין לי מושג למה הוא ניסה לתקוף אותי".

    ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר דווח למשטרה על תקיפתו של נבחר ציבור בסמוך לביתו בעיר ירושלים. על פי החשד, שני חשודים תקפו את נבחר הציבור ונמלטו מהמקום והוא אינו נזקק לטיפול רפואי. בשעה זו כוחות משטרה עורכים סריקות אחר החשודים ונפתחה חקירה במשטרה".

    ח"כ ישראל אייכלר התקשר לח"כ פרוש לחזק את ידיו. אייכלר קרא לכל ראשי הציבור החרדי לגנות בכל תוקף את התקיפה האלימה הבוקר. "על המשטרה לצוד במהרה את התוקפים שאך בנס לא הצליחו לבצע את זממם. אלימות היא דבר מסוכן כנגד כל אזרח, ולא רק כנגד שליחי הציבור".

    "כך החלו גלי הרציחות במגזר הערבי, כאשר חשבו שהאלימות בתוך המגזר היא ענין פנימי וכי מדובר בכמה "משוגעים". האחריות מוטלת על כולנו לגדוע את הפשיעה, בעודה באיבה", אמר ח"כ אייכלר.

    ח״כ יעקב ליצמן הגיב לארוע: "מזועזע מתקיפתו האלימה נגד ח״כ הרב מאיר פרוש בידי פורעים מסוכנים בירושלים. מדובר בשפל חדש ומסוכן וחציית קו אדום. על המשטרה לפעול במהירות ולשים ידה על התוקפים ולפעול נגדם בכל חומרת הדין. לא מתקבל על הדעת ולא ייתכן שאיש ציבור יותקף, ייפגע או ירגיש מאויים בשל כל סיבה שהיא".

    יו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי שוחח עם ח״כ מאיר פורוש והביע את זעזועו באשר להתקפה. כמו כן, שוחח יו״ר הכנסת לוי עם מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב דורון תורג׳מן ודן עמו בחקירת האירוע ובדרכים המבצעיות האפשריות לתפיסתם המהירה של האחראים. יו"ר הכנסת לוי: ״מזועזע עד עמקי נשמתי מהתקיפה המכוערת והאלימה של חבר הכנסת פורוש".

    ח"כ יעקב אשר שוחח עם ח"כ מאיר פרוש, התעניין בשלומו והביע זעזוע מאירוע התקיפה החמורה" "מדובר בחציית קו אדום מסוכנת, לא יעלה על הדעת שאינשי דלא מעלי יתקפו אנשי ציבור, על המשטרה למצות את הדין עד תום עם התוקפים האלימים".

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי: "מביש ומזעזע שבערב יום הכיפורים תוקפים את ח"כ מאיר פרוש. אני קורא לנפתלי בנט לגנות ולהוקיע את התקיפה, כמו שבטוח היה מוציא הודעת גינוי אילו היה מדובר באיש ציבור מהשמאל. יחד עם זאת, אני סמוך ובטוח כי משטרת ירושלים תגיע במהירות לתוקף ותנהג בו ביד קשה".

    ראש האופוזיצה, בנימין נתניהו: "‏שוחחתי כעת בטלפון עם ח״כ מאיר פרוש ודרשתי בשלומו. אני קורא למשטרה לתפוס את האחראים למעשה האלים והמסוכן הזה".

    נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם ח"כ פרוש: "התקשרתי כעת לחבר הכנסת מאיר פרוש כדי לחזקו ולגנות את תקיפתו הבוקר ליד ביתו בירושלים. אלימות כנגד כל אדם, ובוודאי נגד שליחי ונבחרי ציבור, היא חציית קו אדום, ועלינו להתייחס לכך במלוא החומרה. הזעזוע כפול שאירוע כזה מתרחש רגע לפני יום כיפור. אני סמוך ובטוח שמערכת אכיפת החוק תאתר את התוקפים ותמצה עמם את הדין בהקדם".

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני שוחח עם ח"כ מאיר פרוש וחיזק אותו בעקבות התקיפה. ח"כ גפני קורא למשטרת ישראל לחקור את המקרה המסוכן ולשים ידה על הפושעים.

    ח"כ אורי מקלב: "אנחנו מזועזעים ומוקעים את התקיפה האלימה. ח"כ הרב מאיר פרוש אינו אדם פרטי אלא מייצג את הציבור והותקף כאדם ציברי בגלל פעילותו הציבורית, על כולנו לדחות בשאת נפש תקיפות ואלימות מכל וכל. אנחנו מחזקים את ידו בהמשך פעילותו הציבורית".



    0 תגובות