מלכיאלי: "ימינה' מכרו את עצמם לרפורמים ולשמאל באופן מלא"

    מהדורת הבוקר No Comments on מלכיאלי: "ימינה' מכרו את עצמם לרפורמים ולשמאל באופן מלא"

    ח"כ מכיאל מלכיאלי בשיחה עם 'קול חי': "'ימינה' מכרו את עצמם לרפורמים ולשמאל באופן מלא. אני לא קונה את הויכוחים בינם לבין השמאל ששולטים בממשלה. השמאל עקבי ואין לו מה להפסיד. כל העימותיים מלאכותיים"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ מיכאל מלכיאלי שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, על מתווה הכותל החדש הונח על שולחנו של ראש הממשלה. מלכיאלי נשאל האם זה בכלל רלוונטי או נועד להסיח דעת מדברים אחרים: "אין דבר בממשלה הזאת שאפשר לומר שזה לא רלוונטי, הם מסוגלים להכל. אתה רואה את הלהיטות ואת העוצמה שהם מתקדמים הלאה. בלי שום הבנה ומחשבה".

    מלכיאלי הוסיף: "כשאתה רואה את ההתנהלות שלהם בוועדות אתה מבין שגם לחברי הקואליציה אין השפעה על כלום. יש שם עשרות חברי כנסת שמסתובבים משועממים ומעט מאוד אנשים למעלה מנהלים את כל הקואליציה הזאת. סולם העדיפות שלהם היא קודם כל שלמות הקואליציה, הכה בחרדים ושמור על השמאל ולשמור על עבאס. בכל מה שקשור לדת יש יד חופשית להכל".

    מלכיאלי התייחס לרפורמת הכשרות ואמר: "כשאתה יושב עם חברי קואליציה אתה מגלה שאף אחד לא באמת הבין את המשמעות של החוק הזה ואת הרס היהדות שיש בזה. כולם בטוחים שזה גאונות של כהנא ובנט ורפורמה שהולכת לייעל את מערך הכשרות ותיצור חיסכון של מיליארדים".

    עוד אמר מלכיאלי: "'ימינה' מכרו את עצמם לרפורמים ולשמאל באופן מלא. אני לא קונה את הויכוחים בינם לבין השמאל ששולטים בממשלה. השמאל עקבי ואין לו מה להפסיד. כל העימותיים מלאכותיים".



    0 תגובות