שיבא מרחיב את מספר חדרי הלידה החווייתיים

    עפר גדנקן No Comments on שיבא מרחיב את מספר חדרי הלידה החווייתיים

    חדר הלידה החוויתי הראשון בישראל, שהוקם בשיבא בשנה האחרונה, הביא עימו סטנדרט חדש שטרם היה כמותו בישראל בעולם הלידה: חוויית לידה רגועה יותר עם אפשרויות דיגיטליות חדשניות ומגוונות. בימים הקרובים ייפתחו בשיבא חדרי לידה חווייתיים נוספים ויאפשרו ליותר ויותר נשים ליהנות מהחוויה המיוחדת.

    מחלקה פנימית. ארכיון צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החדרים החווייתיים תוכננו על בסיס מחקרים המוכיחים כי לסביבה ויזואלית ואודיטורית תומכת יש השפעה חיובית על הסחת הדעת והפחתת כאב ומתח, ולכן כל יולדת שמגיעה לחדר הלידה החווייתי תוכל לבחור באפשרויות האווירה המשלבות תאורה, וידאו ומוזיקה הלקוחים מעולמות המדיטציה ואשר תורמים להפגת מתחים. מדובר בחוויה מדהימה אשר מאפשרת ליולדת לבחור את האווירה שמרגיעה אותה בעזרת וידאו, סאונד ותאורה בסגנונות שונים, ואף תכניות ספציפיות למצב שינה ומנוחה עם מסך סגור ותאורה מותאמת. המערכת מאפשרת גם התחברות לטלפון אישי וכך ניתן להקשיב למוזיקה מרגיעה או למילים של תפילה. כל יולדת שתגיע לחדרי הלידה החכמים תוכל לא רק לבחור באפשרויות אווירה המשלבות תאורה, וידאו ומוזיקה אשר תורמים לרוגע ולהפגת מתחים, אלא  גם לתרגל מיינדפולנס, דמיון מודרך ואף לצפות בהדרכת נשימות ותנוחות להקלה על כאבים במהלך הלידה דרך מערכת מולטימדיה מיוחדת. בחדרים החכמים ניתן ללדת בלידה רגילה עם אפידורל או בלידה טבעית וכמובן ליהנות  משירותי הרפואה המשלימה להקלת כאב ומתחים בחדרי הלידה  הניתנים בשיבא ללא תשלום.

    "החדרים החווייתיים הנוספים שייפתחו כאן בשיבא הם חלק מהתפיסה שלנו – לשים את היולדת במרכז". אומרת קרולין חשין – מנהלת מערך השיווק במרכז הרפואי שיבא – תל השומר. "בית החולים לנשים ויולדות בשיבא מצטיין בכל הפרמטרים, החל מהצוות הרפואי המוביל בישראל בתחום המיילדות, טיפולי הרפואה המתקדמים ביותר, תנאי אשפוז נוחים עם מחלקה חדשה ומשודרגת ומגוון רחב של שירותים אישיים הזמינים לכל יולדת כמו ייעוץ אישי עם מיילדת, בניית תוכניות לידה, שירות 'את לא לבד' הכולל שיחות ייעודיות לנשים שחוו טראומה כלשהיא ועוד. החדרים החווייתיים מציבים את חוויית הלידה בשיבא בסטנדרטים גבוהים ביותר והם מצטרפים למעטפת התנאים הכוללת והמובילה שלנו עבור היולדות בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא".

    לטובת היולדות שומרות המצוות, מציע בית החולים לנשים ויולדות בשיבא גם תנאים מיוחדים לשמירת שבת כהלכתה, פתרון להלנת מלווים במלונית בשבת, ארוחות טריות בכשרות בד"צ העדה החרדית, מוקד הלכתי בראשותו של הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א – רב ויועץ הלכתי, הזמין לכל שאלה או ייעוץ בנושא רפואי הלכתי ואף מתאמת קהילה  – הגב' יעל קרישבסקי העומדת לרשות היולדות לכל מידע או צורך במספר טלפון 052-666-7991.

     



    0 תגובות