מקלב על התקציב: "מיליארדים לנושאים פוליטיים ולמקורבים"

    המהדורה המרכזית No Comments on מקלב על התקציב: "מיליארדים לנושאים פוליטיים ולמקורבים"

    בראיון למהדורה המרכזית תקף חבר הכנסת אורי מקלב את הצעת התקציב אותה מקדמת הקואליציה "אין כאן שום תפיסה כלכלית, כל כלכלן יגיד לך את זה" | מקלב סיפר: "כשאנחנו דיברנו על מאה מיליון שקל לא הפסיקו לדבר על זה בתקשורת. ופה מדובר על מיליארדים"

    סגן השר אורי מקלב צילום: פלאש 90
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    חבר הכנסת הרב אורי מקלב, יהדות התורה, בראיון לאבי מימרן מגיש המהדורה המרכזית תקף את התקציב המוגש על ידי ממשלת ישראל הנוכחית בראשות נפתלי בנט: "ישראל נמצאת במצב כלכלי לא פשוט. במקום לתת מנופי צמיחה מה שתכנית כלכלית אמיתית הייתה צריכה לעשות, המדינה מגישה תקציב שכל כולו קניית השלטון ובסכומי עתק".

    כשאנחנו דיברנו על מאה מיליון שקל לא הפסיקו לדבר על זה בתקשורת. ופה מדובר על מיליארדים לנושאים פוליטיים ולמקורבים. קונים בכסף כל מי שיש חשש שיגמגם" מתח מקלב ביקורת חריפה.

    "אין כאן שום תפיסה כלכלית, כל כלכלן יגיד לך את זה. מכניסים רפורמות שאין להם בכלל קשר לנושא התקציב. גזירת המעונות היא תפיסה אנטי כלכלית. זה רק יוביל משפחות לעוני. אברכים לא יצאו לעבוד בגלל זה כי זה עניין ערכי וזה רק יכניס משפחות לקו העוני".

    "מביאים את כל הרפורמות האחרות שלא העזו להביא עד היום. האזרחים ישלמו יותר. יהיה להם קשה יותר, אנשים לא יודעים והתקשורת לא מדברת על זה. כל התקשורת נמצאת כעת בפוזיציה של הקואליציה. לא משברים על גזירות ומיסים בעקבות התקציב".

    גם במסגרת המאבק בקורונה מקלב הדגיש את הפגיעה בחולים ובשכבות החלשות: "אנחנו מדברים פעולות בסיסיות ביותר. למשל הרחבת הבדיקות. אין מי שמנהיג ומוביל. אין מוטיבציה ולציבור אין אמון. הפקידות רואה שאין מי שמנהל וזה המצב. תהיה עליית מחירים וכבר מרגישים את זה. אנחנו עוד נרגיש את זה בכל המשק. הם לא נלחמים בזה. הם בעד זה ואף אחד לא עומד מנגד".



    0 תגובות