לאחר לכידת המחבלים: הרצוג מברך את מפכ"ל המשטרה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לאחר לכידת המחבלים: הרצוג מברך את מפכ"ל המשטרה

    המרדף המשטרתי אחרי המחבלים הנמלטים והפשיעה הגואה במגזר הערבי והפגיעה בניצב ג'מאל חכרוש מקבלים גיבוי נחרץ מנשיא המדינה יצחק הרצוג | היום נערכה פגישת היכרות ועבודה בין מפכ"ל מהמשטרה קובי שבתאי לבין נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג | ״אזרחים ואזרחיות במדינת ישראל חייבים להרגיש בטוחים" אמר הרצוג למפכ"ל

    צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש היום עם מפכ״ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי לפגישת עבודה ראשונה. בפתח פגישתם הודה הנשיא לכלל כוחות הביטחון והמשטרה שפעלו ופועלים ימים ולילות ללכידת האסירים שברחו מכלא גלבוע ובירך אותם על לכידת ארבעת האסירים במהלך סוף השבוע.

    הנשיא התייחס בפגישתם לירי לעבר ביתו של ראש אגף ס׳יף ניצב ג'מאל חכרוש בסוף השבוע והדגיש כי רואה את הדבר בחומרה רבה וכי לא ניתן לעבור על כך לסדר היום. עוד הוסיף כי מדינת ישראל צריכה לתת גיבוי מלא לשוטריה. הנשיא ציין כי הוא רואה במיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית נושאים חשובים הדורשים טיפול באופן מיידי.

    הרצוג אמר: ״אזרחים ואזרחיות במדינת ישראל חייבים להרגיש בטוחים כשקמים משנתם והולכים לעמל יומם וירגישו שיכולים להיות בטוחים שישובו בשלום לביתם.״ הנשיא הדגיש כי הוא מחזק ונותן גיבוי מלא לשוטרות והשוטרים וכי ימשיך לעבוד בשיתוף פעולה שוטף עם משטרת ישראל ובקשר הדוק ובית הנשיא תמיד יהיה פתוח עבורם.



    0 תגובות