אלקטרה מוצרי צריכה וקונצרן Bosch יקימו פארק טכנולוגי למערכות אקלים בישראל

    עפר גדנקן No Comments on אלקטרה מוצרי צריכה וקונצרן Bosch יקימו פארק טכנולוגי למערכות אקלים בישראל

    בפארק יוקם מפעל למערכות מיזוג שמבוססות על טכנולוגיה ירוקה תחום שבו נחשבת אלקטרה לאחת החברות המובילות בארץ ובעולם

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) וקונצרן Bosch סיכמו על שיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו יוקם פארק טכנולוגי למערכות אקלים באשקלון, שבו ישקיעו השותפות 100 מיליון שקל. במרכזו של הפארק, שצפוי להיחנך במהלך השנה הבאה, יוקם מפעל חדש של אלקטרה-בוש בו יפותחו מערכות מיזוג אוויר שמבוססות על טכנולוגיית אינוורטר.

    מערכת מיזוג אוויר בטכנולוגיית האינוורטר מהווה נקודת מפנה בעולם המיזוג. במזגן רגיל יש למדחס (החלק שמותקן מחוץ לבית) של המזגן שני מצבי פעולה: הוא פועל במלוא התפוקה (ON) או לא פועל בכלל ((OFF. כשהטרמוסטט מפעיל את המדחס – הטמפרטורה בחדר יורדת, כשהוא מכבה אותו – הטמפרטורה עולה. מצבי הפעולה-תגובה, מובילים לבזבוז חשמל, שחיקה מוגברת ורעש במהלך תחילת והפסקת פעולת המדחס.

    טכנולוגיית האינוורטר משנה, לראשונה מאז הומצא המזגן, את הדרך בה הוא פועל: המדחס משנה את התפוקה בהתאם לדרישה והעוצמה שלו מווסתת באמצעות מערכת אלקטרונית חכמה. כתוצאה מכך המזגן פועל במלוא העוצמה כדי לקרר או לחמם את החדר וכשהטמפרטורה מגיעה לרמה הרצויה המדחס לא נכבה אלא ממשיך לעבוד כשהתפוקה שלו יורדת למינימום ושומרת על טמפרטורה יציבה, כל זה תוך פעולה שקטה לחלוטין של המזגן.

    מאלקטרה מוצרי צריכה נמסר: "השינויים ברגולציה ובתקינה האירופיות מחייבים את היצרניות לעבור לשימוש במערכות מיזוג שמבוססות על טכנולוגיה ירוקה – כמו טכנולוגיית האינוורטר – תחום שבו לאלקטרה יש ניסיון מוכח רב-שנים, לא רק בזירה המקומית אלא גם בזירה הבינלאומית. הסכם השותפות עם Bosch לצד הסכמים נוספים שחתמנו עם חברות אירופאיות מהשורה הראשונה, יבססו את מעמדה של אלקטרה בין החברות המובילות בתחום בעולם".



    0 תגובות