בשיתוף רבנים ומורי הוראה: מוקד הלכה לתועלת הציבור

    ארי טננבוים No Comments on בשיתוף רבנים ומורי הוראה: מוקד הלכה לתועלת הציבור

    כיצד נוהגים ביום כיפור בצל הגל הרביעי? הנחיות הלכתיות מיוחדות בקורונה | שאלות אלו ומאות אחרות יעלו על שולחנם של מורי הוראה ומומחי בריאות במוקדי הרפואה והלכה של כללית | במוקדים הפרוסים בכל רחבי הארץ יהיה ניתן להשיג מים בשיעורים | כל הפרטים

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת יום כיפור, יפעלו עשרות מוקדים למענה בנושאי רפואה והלכה, על ידי מורי הוראה ומומחי הבריאות של כללית. המוקדים שיפעלו בפריסה ארצית, בכל הריכוזים החרדים מכרמיאל וחיפה בצפון ועד נתיבות בדרום, יאוישו על ידי רבני השכונות ומורי ההוראה בקהילות השונות המתמצאים בהלכות אלה.

    הפריסה הרחבה של מוקדי הרפואה והלכה היא חלק מגישת 'כללית', המתאימה את שירותי הרפואה והבריאות לצרכי הקהילה. לקוחות כללית נהנים מגישה מהירה ונוחה לידע רפואי מקצועי מתקדם, לצד מענה הלכתי בסוגיות בריאות המצריכות גם פסק של מורה הוראה.

    גם בשנה זו, בעיקר על רקע התגברות הגל הנוכחי של נגיף הקורונה, שאלות רבות עוסקות בהלכות הצום לחולים או מחלימים מקורונה. את השאלות למוקדי רפואה והלכה של כללית, ניתן יהיה להפנות גם באמצעות מספרי טלפון שיפורסמו במרפאות ובריכוזים החרדים בכל עיר.

    בנוסף למענה ההלכתי-רפואי, בכל המוקדים ניתן יהיה להשיג את שקיות 'מים בשיעורים' המיועדים לאלה הזקוקים לשתות מים במהלך הצום לפי הוראת רופא והתייעצות עם רב מורה הוראה.

    לדברי הרב אברהם קונסקי מנהל המגזר החרדי בכללית: "גם השנה ניתן דגש מיוחד במוקדי הרפואה וההלכה בכל הנוגע להוראות הצום לחולים או מחלימים מקורונה. רופאי כללית יחד עם הרבנים, נותנים את המענה המדוייק והפרטני, לכל מקרה. כארגון הבריאות הגדול בישראל, אנו מובילים גם בהנגשה של השירות הרפואי המותאם לקהילות בכל רחבי הארץ".



    0 תגובות