הערכה כי חלק מהנמלטים בשטחים; הרשות תסייע בחיפושים בתנאי שלא יחוסלו

    נדב דוד 2 Comment on הערכה כי חלק מהנמלטים בשטחים; הרשות תסייע בחיפושים בתנאי שלא יחוסלו

    ברשות הפלסטינית הסכימו לסייע בחיפוש אחר המחבלים בשטחי הרשות, בתנאי שלא יחוסלו. בכירים בירדן טוענים כי אף מחבל לא חצה לשטח הממלכה. ברמאללה דרשו מישראל לפעול להרגעת הרוחות בבתי הכלא בישראל

    צילום: פלאש 90
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרדף אחרי המחבלים הנמלטים: במהלך הימים האחרונים פשטו כוחות צה"ל על בתי המחבלים בשטחים ובתי קרוביהם בכדי להניח את ידם את המחבלים. ההערכה בישראל כי המחבלים התחלקו לקבוצות או בודדים וכי כבר חלקם נמצאים ברשות הפלסטינית.

    בכירים בירדן התייחסו לאפשרות של בריחת חלק מהמחבלים לשטחם אמרו לישראל היום: "אף אחד מהאסירים שנמלטו מכלא גלבוע לא חצה את הגבול אלינו". הגורמים הוסיפו, "ירדן לא תהיה עיר מקלט לאסירים שנמלטו מבית הכלא". מקור בכיר בישראל הבהיר כי: "מפעולות החקירה שביצענו עד עתה לא קיבלנו שום מידע שהיה יכול לאשש את החשד".

    היערכות להפרות סדר נרחבות באיו"ש: באוגדת איו"ש נערכים ליום זעם בשטחים ביום שישי ולהפרות סדר נרחבות על רקע בריחת המחבלים מהכלא, לאור זאת הוכרז על עוצר יציאות לוחמים.

    הבריחה לשטחי הרשות: בכירים בפת"ח ובמנגנוני הביטחון ברשות הפלסטינית הסכימו – לאחר התייעצות שקיימו – לסייע לישראל בחיפושים אחר המחבלים הנמלטים, כך אמר מקור בכיר ברשות הפלסטינית לעיתון הלבנוני אל-אח'באר.

    לפי המקור ההתייעצות בצד הפלסטיני התקיימה שלשום ומטרת ההחלטה היא להביא סוף לעניין שישנו חשש מפני ההתפתחויות העממיות שלו והתפתחויות בשטח – באופן שלא ישרת את עמדת ראמאללה החפצה בהרגעת המצב, כך לפי הדיווח. עוד נמסר כי הסכמת הרשות לסייע בתפיסת הנמלטים נכרכה בהתניית אי-חיסולם, אלא מעצרם בלבד בנוסף לבקשה לפעול להרגעת המצב בבתי הכלא. כך מפרסם כאן 11.

    הלילה, כוחות הביטחון הישראליים פשטו על ביתו של האסיר הביטחוני ת'אבת מרדאווי בכפר עראבה שבאזור ג'נין. איש הג'יהאד האסלאמי נשפט בשנת 2003 ל-21 מאסרי עולם בשל מעורבותו בפיגועי התאבדות שבהם נהרגו 21 ישראלים ונפצעו 190.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      צבא חלשה, שב’’ס חלש, חמורי ממשלה חלשים, משטרה חלשה, הכל אצלכם חלש חלש חלש. פרזיטים ואוכלי חינם במקום לתפקד ישנים, במקום לשמור נרדמים, במקום לפעול משחקים בפלאפונים. בושה וכלימה. לכו תחזרו בתשובה ותהיו בני אדם נורמליים!

    2. 1

      וזה באמת דעת תורה?זהו,שלא!
      צריך לעשות השתדלות רוחנית וגם גשמית ולא להתלונן כל הזמן!
      (אולי זה חריף אבל זה הדרך=😀)