נוסעים שבו מאומן ונכנסו לארץ עם בדיקות מזויפות, חלקם התגלו כמאומתים

    איתי גדסי No Comments on נוסעים שבו מאומן ונכנסו לארץ עם בדיקות מזויפות, חלקם התגלו כמאומתים

    במשטרה נערכים להמשך הפעילות ולאיתור מקרים דומים בנתב"ג. רשויות אכיפת החוק צפויות לפתוח בהליכים פליליים כנגד אותם נוסעים בגין הפצת מחלה

    מתחמי הבדיקות הקבועות בנתב"ג צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    16 נוסעים נוסעים ששבו מאומן נעצרו בנתב"ג ונמצאו עם אישורים מזוייפים של בדיקות קורונה שליליות, כמה מהם אף נמצאו מאומתים והם הובלו לביתם באמבולנסים. מדובר בנוסעים שעלו לטיסה בשדה התעופה האוקראיני בחסות אותם אישורים מזוייפים. במשטרה מעריכים כי לפחות עוד 200 נוסעים עלו לטיסות עם אותם אישורים.

    היום החלו אלפי הישראלי שטסו לאוקראינה לתפילות ראש השנה בציונו של ר' נחמן מברסלב באומן, לשוב לארץ ואלפי ישראלים נוספים צפויים לנחות בימים הקרובים בישראל.

    על פי התקנות, השבים לארץ מחויבים בבדיקת קורונה לפני עלייתם למטוס ובבדיקה נוספת בכניסה לארץ. אחוז החיוביים מבין השבים מאומן עד כה נחשב לגבוה ועומד על 12% מהנבדקים.

    במשטרה נערכים להמשך הפעילות ולאיתור מקרים דומים של אישורים מזוייפים בנתב"ג. רשויות אכיפת החוק צפויות לפתוח בהליכים פליליים כנגד אותם נוסעים בגין הפצת מחלה.

    מרשות האוכלוסין וההגירה נמסר: "מדובר בנוסעים שעזבו את אומן לכיוון ישראל, נבדקו שם ונמצאו מאומתים. לפי המידע שהועבר לידי רשות האוכלוסין וההגירה, עשרות מהם עלו לטיסות עם אישורים מזויפים. עד כה נעצרו בכניסה לישראל, על ידי בקרי הגבול של רשות האוכלוסין וההגירה, 16 נוסעים והועברו להמשך טיפול משטרתי. ככל הנראה ייכנסו עוד במהלך הערב והלילה".



    0 תגובות