תלמידי הישיבה המיוחדת התחזקו לקראת הימים הנוראים

    ארי טננבוים No Comments on תלמידי הישיבה המיוחדת התחזקו לקראת הימים הנוראים

    מעמד מרומם נערך לתלמידי הישיבה המיוחדת של מוסדות 'אהל שרה' לקראת ראש השנה | בסיום המעמד עברו תלמידי הישיבה להתברך מפי ראש מוסדות אהל שרה הרב גיזנבורג שליט"א | כל מוסדות מערך החינוך של 'אהל שרה' פתחו את שנת הלימודים כסדרה

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעמד תורני מכובד, התקיים בישיבת תפארת שמואל – בית שי מבית ארגון 'אהל שרה', לקראת ראש השנה והימים הנוראים. הישיבה שנוסדה אך לפני שנה, הפכה לשם דבר כישיבה תורנית מובילה לתלמידים עם מוגבלויות קוגנטיביות. צוות הישיבה המסור, זוכה לשבחים רבים מההורים וממחנכים שמפנים תלמידים מתאימים לישיבה הייחודית.

    ישיבת "תפארת שמואל – בית שי" נמנית על מערך החינוך הענף של ארגון 'אהל שרה'. המעמד המרגש נערך בסמוך לתאריך פתיחת שנת הלימודים בכל מוסדות החינוך המיוחד. גם בשאר בתי הספר של 'אהל שרה' נפתחה שנת הלימודים כסדרה, עם התייצבות מלאה של הצוותים החינוכיים, הטיפוליים ושאר אנשי הליווי המקצועי.

    אירוע ההכנה לימים הנוראים נפתח בלימוד מסכת שבת משותף של סוגיית "הנותן מתנה לחברו", התלמידים למדו על המתנה הטובה שנמצאת "בבית גנזי, ושבת שמה". את שיעור הפתיחה העביר הר"מ יעקב בורשטיין, שנמנה על צוות בית המדרש ואחראי על שילוב התלמידים בהיבטים רוחניים וחברתיים.

    את המשא המרכזי באירוע ההתעוררות, נשא אורח הכבוד הרה"ג אברהם גינזבורג המנהל רוחני וראש מוסדות אוהל שרה. בשפתו הציורית, שוחח הרב גיזנבורג עם התלמידים על מעלת חודש אלול והימים הנוראים. "הימים בהם אנחנו נמצאים, דומים לפתיחת ארון הקודש. אנחנו נמצאים בעת רצון לקבלת התפילות. כעת, בזכות התפילות ולימוד התורה שלכם, שערי שמים פתוחים וזוהי הזדמנות לשאת תפילה ולבקש על הצלחה בלימוד התורה הקדושה בשנה החדשה".

    גם המחנך הרב אליהו מושקוביץ שהצטרף השנה לצוות הישיבה הקדושה, שוחח עם התלמידים על חשיבות לימוד התורה וההתחזקות בתפילה. הרב מושקוביץ שעושה רבות לטובת קידום תלמידי הישיבה, עורר את התלמידים להוסיף בלימוד בהתמדה ובקביעות עיתים לתורה, ואמר כי הוא ושאר צוות הישיבה נכונים לסייע לתלמידים ולבני משפחותיהם, על מנת לסייע לתלמידים להתעלות במעלות התורה.

    לקראת סיום המעמד, פתחו התלמידים בניגוני דבקות, שירים מתפילות הימים הנוראיים, וחתמו בריקוד מלהיב בשירת "פתח שערי שמים". לאחר השירה והריקודים עברו התלמידים להתברך בברכת השנים מאת ראש מוסדות אהל שרה הרה"ג רבי אברהם גינזבורג ובכתיבה וחתימה טובה.



    0 תגובות