תלונה חריפה כנגד טיבי: תקף את השופט שזיכה את הנערים היהודים

    ישראל רובין 1 Comment on תלונה חריפה כנגד טיבי: תקף את השופט שזיכה את הנערים היהודים

    תלונה חריפה הוגשה לועדת האתיקה כנגד ח"כ אחמד טיבי שתקף אישית בחריפות את השופט שמעון לייבו שזיכה את הנערים בפרשת "חתונת השנאה" לאחר שהתברר כי כלל לא עשו מעשה פלילי. שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "כאשר חבר כנסת ימני מדבר נגד שופטים זה הרס הדמוקרטיה אבל כאשר חבר כנסת ערבי מדבר נגד שופטים זה לגיטימי. לא ייתכן שתהיה איפה ואיפה"

    אחמד טיבי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הזיכוי המהדהד בפרשת "חתונת השנאה", ע"י השופט שמעון לייבו  שזיכה את חמשת הקטינים הנאשמים שלא הייתה כלל עבירה פלילית במעשיהם והבהיר כי מדובר באכיפה בררנית מצד רשויות החוק, ח"כ אחמד טיבי תקף בחריפות את השופט באופן אישי וכתב, "ברצוני להודות לשופט שמעון לייבו שלא פסק קנס כספי ונזיפה למשפחת דוואבשה על שאילצה נערים יהודים לבצע את מופע האימה".

    טיבי הוסיף, "חבל על המאמץ של השופט שמעון לייבה למצוא ניסוחים נפתלים ולייצר תקדימים יש מאין. כבר יותר פשוט לעשות פוליטיקה בכנסת לצד המשפטנים רוטמן את בן גביר".

    בתגובה הגיש היום (ראשון) מנכ"ל בצלמו שי גליק תלונה חריפה כנגדו לוועדת האתיקה בעקבות פסיקתה בעבר כנגד חכ"ל מוטי יוגב שביזוי שופטים באופן אישי זה הפרת כללי האתיקה

    במכתב שנשלח נכתב: "אין ספק שמטרת הציוץ הינה לפגוע בו אישית. הוא אף טרח לצרף תמונה שלו כשהוא עם כיפה וזקן ובכך בעצם משווה אותו לאיתמר בן גביר ושמחה רוטמן שהינם משפטניים דתיים. במקרה דומה כאשר ח"כ מוטי יוגב תקף שופט החליטה ועדת האתיקה להטיל עליו נזיפה וקבעה- הוועדה אינה מקבלת את הסבריו של חה"כ יוגב בעניין זה ,וסבורה כי מדובר בפרסום הגובל בהסתה תוך ניסיון לעשות דה- לגיטימציה לשופט מכהן אגב החלטה שיפוטית".

    עוד נכתב, "אין כל ספק שמדובר כאן במקרה דומה. בטוחני שהוועדה לא תעשה איפה ואיפה ותטיל הרחקה על ח"כ אחמד טיבי. נגד טיבי יש כבר כמה תלונות שהתקבלו. ולכן אין מנוס מהרחקה".

    שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "כאשר חבר כנסת ימני מדבר נגד שופטים זה הרס הדמוקרטיה אבל כאשר חבר כנסת ערבי מדבר נגד שופטים זה לגיטימי. לא ייתכן שתהיה איפה ואיפה. בטוחני שוועדת האתיקה תקבל את תלונתי ותטיל עונש כבד על אחמד טיבי שהינו מפר סדרתי של כללי האתיקה וננזף כבר פעמים רבות".



    1 תגובות

    מיין תגובות