נהג האמבולנס התנגש במיניבוס, הוא יפוצה בלמעלה ממיליון וחצי שקלים

    אליהו גרין No Comments on נהג האמבולנס התנגש במיניבוס, הוא יפוצה בלמעלה ממיליון וחצי שקלים

    נהג האמבולנס דהר עם מטופלים ברחובות טבריה, והתנגש בעוצמה במיניבוס שלא עצר בתמרור עצור| בתאונה נפצעו כ-25 איש. בביטוח הלאומי סירבו להכיר בנכותו של נהג האמבולנס למרות שהפך לשבר כלי | וועדת ערר שאליה עתר פרקליטו של הנהג הפכה את ההחלטה – והוא יפוצה בכ-1.6 מיליון שקלים

    אמבולנסים של איחוד הצלה • אילוסטרציה צילום: דוברות איחוד הצלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כחמש שנים אירעה בטבריה תאונת דרכים, שבה היו מעורבים אמבולנס, שנסע במהירות, מאחר שפינה באותה העת חולים לבית החולים, ומיניבוס. בתאונה נפצעו 25 בני אדם בדרגות פציעה שונות, חמישה באמבולנס ו-20 במיניבוס. לטענת נהג האמבולנס, נהג המיניבוס לא ציית לתמרור עצור.

    נהג האמבולנס, נפגע בצווארו, בגבו, בכתפיו וברגלו, ואובחנו אצלו בקעי דיסק, הגורמים ללחץ על העצבים בעמוד השדרה. הוא נותח מאז התאונה פעמיים, אולם, לטענתו, מצבו לא השתפר, הוא הפך לשבר כלי, ועד היום הוא סובל מכאבים עזים וממגבלות תפקודיות רבות. חרף העובדה שהנהג הוכר כנפגע בתאונת עבודה, ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי סירבה להכיר בנכותו ודחתה את תביעתו לאחוזי נכות.

    פרקליטו, עו"ד אדיר שויגמן, הגיש בשמו ערר על החלטת המוסד לביטוח לאומי, והתלווה אליו לישיבתה, שבה נבדק הנהג בשנית. בוועדה פירט עו"ד שויגמן את המגבלות הרבות מהן סובל הנהג, וטען, כי מאז התאונה לא הצליח הנהג לחזור למעגל העבודה, ואף נזקק לעזרת הזולת בביצוע פעולות יומיומיות פשוטות.

    עו"ד אדיר שויגמן. באדיבות המצלם

    ועדת הערר קיבלה את הטענות, וקבעה כי נכותו הזמנית של הנהג, תועמד על שיעור של 100% לשנתיים, ולאחר מכן תיקבע לו נכות צמיתה בשיעור של 35 אחוזים.

    במקביל להליכים מול המוסד לביטוח לאומי, הגיש הנהג, באמצעות עו"ד שויגמן, תביעה לפיצויים נגד חברת הביטוח שביטחה את האמבולנס שבו נהג בעת התאונה.

    בהסכם פשרה, שהושג בין הצדדים, נקבע כי חברת הביטוח תשלם לנהג פיצויים נוספים, זאת בנוסף לתגמולים מהמוסד לביטוח לאומי בסכום של כ-1.4 מיליון שקלים, שאת חלקם הגדול יקבל מעתה הנהג כגמלה חודשית עד לצאתו לפנסיה.



    0 תגובות