לאחר הביקורת: הרמטכ"ל ביקר בבית משפחתו של בראל שמואלי הי"ד

    קובי פינקלר No Comments on לאחר הביקורת: הרמטכ"ל ביקר בבית משפחתו של בראל שמואלי הי"ד

    הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי ביקר הבוקר בבית משפחתו לוחם משמר הגבול, בראל חדריה שמואלי הי"ד. בצה"ל בוחנים: לפרסם לציבור את צילומי התצפיות מהאירוע בניסיון להתמודד עם הביקורת

    הרמטכ"ל כוכבי צילום: דו"צ
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי הביקורת: הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי ביקר הבוקר (ראשון) בבית משפחתו לוחם משמר הגבול, בראל חדריה שמואלי הי"ד.

    בשבוע שעבר, שלח ראש הממשלה גלוית ניחומים לאמו של הלוחם, שהגיבה בזעם על כך וקרעה אותה לחתיכות. אמו של בראל שמואלי ז"ל זעמה על כך שבנט לא ביקר את הלוחם בבית החולים ואף לא הגיע לנחם את המשפחה בשבעה.

    בתוך כך, בצה"ל בוחנים אפשרות לפרסם לציבור את צילומי התצפיות מהאירוע בו נפל סמ"ר בראל שמואלי – בניסיון להתמודד עם הביקורת. בצילומים ניתן לראות את המהירות שבה התקרבו המתפרעים לחומה. קצינים בכירים בפיקוד הדרום תומכים במהלך, והרמטכ״ל צפוי להכריע בנושא בסיום התחקיר המלא.

    על רקע הביקורת הציבורית סביב מותו של הלוחם, פרסם אמש הרמטכ"ל כוכבי אגרת לחיילי ומפקדי צה"ל בה העניק גיבוי מלא לחיילים. "המשיכו ליזום ולקחת אחריות, להעיז ולשאת בתוצאות. חברה שלא תגבה את חייליה ומפקדיה גם כשטעו, תגלה שאין מי שיילחם עבורה", כתב כוכבי.

    ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח אמש עם כוכבי ועם בכירי פיקוד דרום ואמר להם כי "הגיבוי שלו למפקדי צה"ל הוא מלא ומוחלט". כזכור, מתחקיר צה"ל שבחן את נסיבות מותו של בראל שמואלי עלה כי היה כשל בפריסת הכוחות. בכל הקשור להוראות הפתיחה באש הרמטכ"ל קבע ההתנהלות הייתה תקינה.



    0 תגובות