צפו: כ"ק האדמו"ר מקאליב במסע חיזוק ברמת הגולן 

    אבי יעקב No Comments on צפו: כ"ק האדמו"ר מקאליב במסע חיזוק ברמת הגולן 

    בשיחתו עודד הרבי את התושבים לקיים את מצוות השמיטה כהלכתה והפליג במעלת הזכות שיש להם בקיום מצוות יישוב ארץ ישראל ובשמירה על המצוות התלויות בארץ

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רגעים מרגשים ומרוממים נרשמו השבוע ביישוב הצפוני אבני איתן ברמת הגולן, בעת קבלת עול מלכות שמים המונית, שהתקיימה בסיום מסע החיזוק שנשא כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א ביישוב. לבקשת התושבים וכמסורת זקנו כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א, יצא הרבי למסע חיזוק ביישוב אבני איתן לקראת הימים הנוראים הבעל"ט ולקראת שנת השמיטה שניצבת בפתח. 

    בשיחתו עודד הרבי את התושבים לקיים את מצוות השמיטה כהלכתה והפליג במעלת הזכות שיש להם בקיום מצוות יישוב ארץ ישראל ובשמירה על המצוות התלויות בארץ. הרבי הזכיר את האהבה הגדולה שהייתה לזקנו הרבי זיע"א, לחקלאים ולאנשי היישובים בכל רחבי הארץ ובפרט אלו שנמצאים רחוק ממרכז הארץ ועסוקים בבניינה. לאחר מכן הדגיש הרבי את מעלת הימים האלה, שהם מסוגלים לתשובה ולהתרוממות. בסיום המעמד כאמור, התקיים כפי המסורת של בית קאליב, מעמד קבלת עול מלכות שמים. בסיום הדב

    קודם לשיחת החיזוק, התקיים ביישוב מעמד סיום מסכת סוכה, בביתו של אחד התושבים ובו נשא הרבי דברים במעלת לימוד התורה וקביעת עתים לתורה. כמו כן כובד הרבי בחלאקה לאחד הילדים ביישוב שהגיע לגיל 3. 

    עם סיום המסע, נפרד הרבי מהתושבים ובירך אותם בכתיבה וחתימה טובה. לאחר מכן עשה הרבי את דרכו לציון הרשב"י במירון שם העתיר בתפילה על עם ישראל לקראת השנה החדשה.  



    0 תגובות