דרעי בריאיון: "זו לא ממשלה, זו תנועת נוער"

    המהדורה המרכזית 2 Comment on דרעי בריאיון: "זו לא ממשלה, זו תנועת נוער"

    דרעי בשיחה עם 'קול חי': "הם עושים מה שהם רוצים והתקשורת מוחאת כפיים. הם אומרים שמשנת 2018 לא היה תקציב. הם שוכחים שאז אישרנו תקציב דו שנתי. התקציב הזה הוא אוסף של ויתורים וחלוקות כספים"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    18:44
    18.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on החזנים ביצעו את יצירתו של רוזנבלט: "שמור שארית ישראל"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על תקציב המדינה וחוק ההסדרים שעלה לקריאה ראשונה בכנסת: "גם בבסיס התקציב יש הרבה שינויים גדולים שלא שמו לב אליהם. מחקו את כל תקציב את התרבות היהודית, הורידו מאות מיליונים מתקציב מוסדות המוכר שאינו רשמי".

    דרעי תקף את הממשלה: "ליברמן אמר שאין מצב שהוא יוותר על הרפורמה בחקלאות ועל הרגולציה, בסוף הם ויתרו בשניהם. אין קווים אדומים. התקשורת איתם ביחד. מפלגת התקשורת מרכזת את הקואליציה. הם עושים מה שהם רוצים והתקשורת מוחאת כפיים. הם אומרים שמשנת 2018 לא היה תקציב. הם שוכחים שאז אישרנו תקציב דו שנתי. התקציב הזה הוא אוסף של ויתורים וחלוקות כספים".

    "חשבנו שהדרשנים שאמרו "תשקורת" הגזימו, אבל לצערי מתברר שהם צדקו. מעולם לא ראיתי כזה חיבוק ותמיכה מצד התקשורת לממשלה", הוסיף דרעי.

    עוד אמר: "אנחנו התרגלנו עד עכשיו שיש ממשלה ויש דברים שאנחנו לא מבינים, אבל זו לא ממשלה אלא תנועת נוער. הם תאבי שלטון וכל אחד מושך לכיוון אחר. הם שומרים אחד על השני כי בינתיים אין להם לאן לברוח. אין שום חשיבה ותכנון. הכל שליפות מהמותן כל אחד על פי רצונו".



    2 תגובות

    מיין תגובות