דרעי: "מדוע הדם של תושבי ירושלים והסביבה חשוב פחות?"

    עפר גדנקן No Comments on דרעי: "מדוע הדם של תושבי ירושלים והסביבה חשוב פחות?"

    דרעי תקף במליאת הכנסת: "יש קואליציה שאימת אביגדור ליברמן נפלה עליהם והם מפחדים מהצל של עצמם, אז ככה התקציב נראה"

    צילום: פלאש 90
    19:02
    24.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ליל הסדר – הדרך לעורר רגשות בכל ילד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי נשא דברים במליאת הכנסת, בדיון על חוק מסגרות התקציב. "כחבר אופוזיציה אני לא יכול לפנות לשר האוצר ולממשלה האטומה הזאת, אולם אני פונה לבודדים בחברי הכנסת ממפלגות מר"צ והעבודה שהנושאים החברתיים בוערים לליבם – אתמול שמעתי אמירה ששר האוצר ליברמן אמר למקורביו, "הכנסתי כ"כ הרבה עיזים לחוק יסודות התקציב, ציפיתי שהקואליציה כנהוג, תוריד לי חלק מהעיזים והעיקר יישארו הדברים העיקרים, והנה להפתעתי, השאירו לי את הכל, לא הוציאו לי שום דבר".

    דרעי הוסיף: "ההצעות הללו, חלקן הזויות נערי האוצר מכניסים 'עיזים' לצרכי מו"מ ואחר כך מורידים, אולם שיש קואליציה שאימת אביגדור ליברמן נפלה עליהם והם מפחדים מהצל של עצמם, אז ככה התקציב נראה. תקציב שמטיל מיסים על שתיה מתוקה ומיסים על חד פעמי והרב קו, דברים בסיסים שמשמשים את המשפחות הכי פשוטות וברכות ילדים, המשפחות הכי מוחלשות בחברה".

    "כתושב ירושלים אני לא מבין מדוע הדם שלנו – תושבי ירושלים והסביבה, חשוב פחות. תראו איזה התעללות במיטב הרופאים שלנו שהמדינה מתגאה בהם, הם צריכים לצאת לרחובות ולאף אחד מהממשלה הנוכחית לא אכפת. שמישהו מהקואליציה יקום ויגיד שהוא לא תומך בתקציב רע כזה, שהוא לא תומך בתקציב עד שיסדירו את התקציב של בתי החולים הציבוריים".



    0 תגובות