סמוטריץ' מזהיר: "אנחנו בעיצומו של תהליך מדיני מסוכן"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' מזהיר: "אנחנו בעיצומו של תהליך מדיני מסוכן"

    יו"ר הציונות הדתית מסר הצהרה לתקשורת והזהיר: "מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של תהליך מדיני. כן, כזה שבעבר התפוצץ לנו שוב ושוב בפנים באוטובוסים במרכזי הערים ובאלפי הרוגים ופצועים. בהסתרה, ומאחורי הגב של אזרחי ישראל, הותנע מיד עם הקמת הממשלה הזו תהליך מדיני מסוכן שמחזיר אותנו לימי אוסלו"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסר היום (חמישי) הצהרה לתקשורת, בה הזהיר כי ישראל בדרך לתהליך מדיני עם הפלסטינים. "אזרחי ישראל, אני עומד לפניכם היום מוטרד. מוטרד מאוד. כל הסימנים שאותם אציג בפניכם ברגעים הקרובים חושפים תמונה ברורה שאיננה ניתנת לפרשנות. כמי שהיה חבר הקבינט המדיני בטחוני אני מבין היטב את משמעותם של הדברים".

    "אני עומד כאן ומזהיר: מדינת ישראל נמצאת בעיצומו של תהליך מדיני. כן, כזה שבעבר התפוצץ לנו שוב ושוב בפנים באוטובוסים במרכזי הערים ובאלפי הרוגים ופצועים. בהסתרה, ומאחורי הגב של אזרחי ישראל, הותנע מיד עם הקמת הממשלה הזו תהליך מדיני מסוכן שמחזיר אותנו לימי אוסלו".

    "זה אפילו לא משא ומתן", הוסיף יו"ר הציונות הדתית "זה מתן ומתן. כל מה שאמנה כעת הן עובדות. לא ניתוח ולא פרשנות. רק עובדות. אנחנו צריכים רק להתבונן עליהן כמכלול כדי להבין את משמעותן".

    "אז בנט אמנם לא נפגש עם אבו מאזן בעצמו, ואפילו יצר ריב מתוקשר למראית עין. הוא לא צריך את זה. יש לו את גנץ כפרוקסי, שליח לעניין הזה", אמר סמוטריץ'. "ממשל ביידן מחבק את הפרטנרים החדשים ואת חיזוק הרש"פ ומצפה פומבית ל"צעדי המשך".

    "כספי טרור מולבנים באמצעות דלת-מסתובבת. את המידע על כך שמאה מיליון שקלים יועברו לאבו-מאזן מכספי ההתיישבות הישראלית קיבלתי מגורם פנימי שמעורב מאוד בפרטים. אף הכחשה שקרית של בנט לא תעזור".

    "המונח "פסגה מדינית" חוזר לחיינו, וכבר מתקיימת אחת כזו במצרים, בגיבוי אמריקאי וכהכנה לפגישה נוספת בחסות אמריקאית ישירה".

    "שיקום עזה מתבצע תחת אש, ללא שום תמורה וללא פירוז. לראשונה מאז צוק איתן מוכנסים חומרי בניין לרצועה ללא פיקוח".

    "מדיניות הכלה ביטחונית בצפון, בדרום וביו"ש שנועדה לקנות שקט זמני ומלאכותי שיצור את "האקלים הנכון" לחידוש ההליך המדיני. תוך התעלמות מירי טילים לערי ישראל ונפילתו של בראל חדריה שמואלי. ההכלה המסוכנת הזו עולה לנו בחיי חיילים ואזרחים".

    "עסקת שחרור מחבלים שוב עומדת על הפרק. שינויי גבול ביהודה ושומרון מקודמים באמצעות מת"ע עפ"י תכנית-ההשתלטות של הרש"פ ובאמצעות קידום בנייה פלסטינית שמייצרת רצף טריטוריאלי ערבי".

    ,הבניה בהתנחלויות מוקפאת. או לפחות מקודמת עפ"י מכסות, ותוך התניה של בניה פלסטינית במקביל. האמריקאים אומרים מפורשות שבכוונתם לפתוח מחדש את הקונסוליה בירושלים. חלוקת ירושלים".

    "בממשלת היח"צ הזו, לקורונה לא קוראים קורונה אלא דלתא, וחושבים שיטשטשו בכך את מחדליהם. כך גם לתהליך המדיני הם לא קוראים תהליך מדיני אלא צעדים אזרחיים לחיזוק הרשות הפלשתינית וחושבים שניתן יהיה בדרך הזו לסמא את עיניי הציבור".

    "אבל דלתא הוא קורונה ומה שקורה עכשיו בפועל הוא תהליך מדיני על סטרואידים. אם זה נראה כמו תהליך מדיני, הולך כמו תהליך מדיני, מריח כמו תהליך מדיני, ומגעגע כמו תהליך מדיני – זה תהליך מדיני".

    ,וגם כאן, אלף הכחשות שקריות ומשחקי מילים לא יטשטשו את האמת. זה קורה לאט, בהסתרה, ובצורה מדורגת כדי שלא נשים לב ולא נתקומם. אבל אם לא נתעורר בזמן אנחנו עלולים להתעורר חלילה כשזה כבר יהיה מאוחר מידי. והזמן הוא עכשיו".

    ,הרמב"ם בהלכות תשובה כותב שכל אדם צריך לראות את עצמו כאילו העולם תלוי בו. כך כל אחד מהקואליציה חייב לדעת שהכל תלוי בו. אם יהיה תהליך מדיני, אם תהיה כניעה לחמאס, אם תהיה נסיגה ביוש. – הכל תלוי באדם אחד מהקואליציה תעצרו את זה עכשיו. אל תעשו את הטעויות של מי שישבו בממשלות שמאל שדהרו לתהום, נתנו להם חמצן, ופרשו כשכבר היה מאוחר מידי", קרא סמוטריץ'.



    0 תגובות