השופט האריך את מעצרו של החשוד ברצח דסטאו ביסטאי הי"ד ברמלה

    ישראל רובין No Comments on השופט האריך את מעצרו של החשוד ברצח דסטאו ביסטאי הי"ד ברמלה

    השופט כתב בהחלטתו כי היה חשד סביר נגד החשוד אבו סיף בן ה-19 ולאחר המעצר החשד רק התחזק. משפחת הנרצח בפרעות תשפ"א הבהירה כי היא מצפה להגשת כתבי אישום כנגד הרוצחים בקרוב

    הפרעות ברמלה צילום: פלאש 90
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שופט בית משפט השלום בראשון לציון טל ענר האריך פעם נוספת את מעצרו של אימן אבו סיף בן ה-19, החשוד ברצח דסטאו ביסטאי ז"ל ברמלה במהלך מבצע שומר החומות, עד ליום ראשון בשעה 14:00. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את בני המשפחה הביע תקווה כי חקירת הרצח תתקדם "ושבימים הקרובים נראה כתבי אישום".

    בהחלטתו כתב השופט ענר כי "כפי שנקבע בהחלטה הקודמת קיים חשד סביר לביצוע העבירה. חשד זה רק התחזק מאז הארכת המעצר הקודמת". בנוסף, התייחס השופט לחומרת האירוע הנחקר ולעילות המעצר החזקות נגד אבו סיף, הכוללות עילת מסוכנות ושיבוש הליכי חקירה.

    תגובת משפחתו של דסטאו ביסטאי שנרצח בתקופת מהומות מבצע שומר החומות "אנו תקווה שכל גורמי האכיפה יפעלו יחד למצות את החקירה עד תומה, ויוגשו במהרה כתבי אישום כנגד החשודים".

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את בני המשפחה מסר בתום הדיון "אנחנו יוצאים מדיון הארכת מעצר של החשוד ברצח דסטאו ביסטאי. אנו מקווים שהיחידה החוקרת תביא תוצאות ותתקדם בחקירת הרצח. זה רצח שנעשה על רקע פרעות שעשו כנגד יהודים, ומשום כך חשוב שתהיה פה חקירה מאומצת, ולא להשאיר את זה בחלל הריק.

    המשפחה כבר כמה חודשים בחוסר וודאות לגבי החשודים ומרגישים שהרוצחים מסתובבים חופשי. אנחנו מאוד מקווים שהעניין מגיע לידי סופו, ושבימים הקרובים כבר נראה כתבי אישום", סיכם עו"ד בלייכר.

    נזכיר כי דסטאו ביסטאי ז"ל בן ה74 נפגע על ידי רוכבי אופניים חשמליים במהלך מבצע שומר החומות. לפי עדויות הנוכחים פגעו בו הרוכבים בכוונה תחילה, ניסו לחזור ולדרוס את הנוכחים בתחנה ולאחר מכן נמלטו מהמקום. כשלושה שבועות לאחר מכן נפטר ביסטאי מפצעיו.



    0 תגובות