יש לי תכנית עבודה בשבילך \\ ידידיה מאיר

    ידידיה מאיר No Comments on יש לי תכנית עבודה בשבילך \\ ידידיה מאיר

    אני לא איזה בבא שמחלק הבטחות וסגולות. אני יותר מבבא: אני קובע עובדות – מי שיצטרף למועדון הזהב העולמי מבטיח לעצמו שנה הרבה יותר יציבה, הרבה יותר חכמה, הרבה יותר משמעותית. ואם לא – כספכם יוחזר לכם | כנסו וגלו במה מדובר | ידידיה מאיר בטור מבטיח

    בחורי ישיבה • אילוסטרציה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום מתחילים ללמוד מסכת ביצה בדף היומי.

    נכון, בכל יום אפשר לפתוח גמרא ולהתחיל ללמוד. אבל הפעם אתם מקבלים הזדמנות מיוחדת בתזמון שלא יחזור: רגע לפני ראש השנה, להיכנס לתוכנית עבודה שתבטיח לכם ששנת תשפ"ב תהיה טובה יותר.

    לא, אני לא איזה בבא שמחלק הבטחות וסגולות. אני יותר מבבא: אני קובע עובדות. מי שיצטרף למועדון הזהב העולמי של לומדי הדף היומי מבטיח לעצמו שנה הרבה יותר יציבה, הרבה יותר חכמה, הרבה יותר משמעותית. ואם לא – כספכם יוחזר לכם.

    מי לא מחפש זכויות לימים הנוראים? מי לא מחפש להשתנות, קצת, לקראת השנה החדשה? הדף היומי יעניק לכם משמעת עצמית, משימה יומית מוגדרת שתעשה לכם סדר בחיים.

    וזה כמובן בלי שהתחלנו לדבר על העניינים הסגוליים של מצוות לימוד תורה וההשפעה הרוחנית שלה.

    והפעם זאת מסכת קצרה, 39 דפים בסך הכול, שנופלים בתזמון שאסור להחמיץ. אז קדימה, תתחילו. אתם מסוגלים. כותב את זה אדם שיש לו, כאמור, טראומה מהלימודים בבית הספר, שלא יודע לפתור תרגילים של כיתה ד', שמפחד ממורים, מגירים, מבריסטולים. אבל די, אי אפשר שכל החיים יגידו עליך באסיפות הורים "הוא ילד נחמד בסך הכול, אבל לא מממש את מלוא הפוטנציאל שלו". הגיע הזמן להתחיל לנסות לממש את מלוא הפוטנציאל.

    (ידידיה מאיר, מתוך הטור בבשבע)



    0 תגובות