ראש מחוז חדש במכבי

    עפר גדנקן No Comments on ראש מחוז חדש במכבי

    ד"ר אייל פורמן מונה לראש המחוז החדש של מכבי שירותי בריאות בצפון. מאז החל את תפקידיו בהנהלת מכבי ובייחוד בתפקידו האחרון כמנהל רפואי מחוזי, פעל לפיתוח אמצעי רפואה חדשניים, בהם שירותי טלא-רפואה, פיתוח רפואת חירום בצפון וקידום הכשרת צוותים רפואיים בתחומים שונים לשיפור איכות הרפואה

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ד"ר אייל פורמן (50), נבחר להוביל את מחוז הצפון של מכבי שירותי בריאות ויחליף את ד"ר גלית קאופמן לאחר חמש שנים בתפקיד. ד"ר פורמן, בוגר האוניברסיטה העברית, החל את תפקידו בהנהלה הרפואית של מכבי במחוז הצפון לפני כארבע שנים, אחרי 21 שנים בשרות הצבאי.

    מאז הצטרף להנהלה הרפואית של מכבי בצפון, תחילה כסגן מנהל רפואי מחוזי ובהמשך כמנהל הרפואי במחוז, פעל ד"ר פורמן ליצירת זמינות רפואית לתושבי האזור ובעיקר עמל על פיתוח שירותי רפואה חדשניים במגוון מישורים. בין הפרויקטים אותם הוביל בולט פרויקט 'טלה- רפואה', שירות מתקדם המאפשר לחברי מכבי להתייעץ עם רופא מומחה היושב  במרכז רפואי מרוחק ומעניק משם אבחנה. השירות החדש מקצר את זמן ההמתנה וזמן הנסיעה לטיפולים מבוקשים כמו ראומטולוגיה, כאב, פסיכיאטריה, עור, המטולוגיה ועוד. בנוסף, פעל ד"ר פורמן לחיזוק הרפואה בצפון הארץ ובמוכנותה למצבי חירום, והשקיע רבות בתכנון פרויקטים עתידיים לטובת תושבי הצפון ובכלל. ד"ר פורמן משמש גם כאורתופד במרפאת מכבי בחורב שבחיפה ואחראי על תחום האורתופדיה בצפון.

    עם כניסתו לתפקיד החדש, ציין ד"ר פורמן את היתרונות של מכבי בצפון בתחומי החדשנות, איכות הרופאים וזמינות התורים, והוסיף: "מכבי בצפון צומחת יותר ויותר מדי שנה ולא בכדי. כראש מחוז הצפון של מכבי אפעל למתן שירות איכותי, מענה רפואי מיטבי ואחתור לחדשנות ושילוב טכנולוגיה מתקדמת, היכן שניתן להקל על המטופל".



    0 תגובות