לקדש על היינות המשובחים ביותר של יקב יתיר

    עפר גדנקן No Comments on לקדש על היינות המשובחים ביותר של יקב יתיר

    יתיר, היקב הנודע באיכותו, מציע לכם מגוון יינות משובחים מהפורטפוליו העשיר שתוכלו ליהנות מהם בסוכה. מגוון היינות של יקב יתיר, הנושאים כולם את האופי ה'יתירי' הידוע, הם בחירה מועדפת לקראת חגי תשרי שבהם היין המשובח הינו חלק משמחת החג.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת חגי תשרי זה העיתוי המתאים ביותר לבחור את היין שילווה את אווירת שולחן החג. בחגים ישנה חשיבות רבה ליין, שמשמש לשמחת החג, ולכן יקב יתיר מציע לבחור ביינות המשובחים של היקב הידועים באיכותם ובתהליך הייצור המוקפד שהופך אותם ליוקרתיים ובעלי טעמים עמוקים וייחודיים.

    ליקב יתיר מגוון יינות איכותיים, כאשר כולם מיוצרים כמיטב המסורת של יתיר ונושאים את האופי הייחודי של היינות מחבל יתיר בדרום. יין הדגל של היקב הוא יער יתיר, המציע חוויית טעם עילאית ומענגת במיוחד. יער יתיר הוא יין בעל איכות יוצאת דופן מכרמים נבחרים, שכל תהליך הייצור שלו מלווה בקפידה על ידי יינן היקב. זהו יין ל'מבינים' שיודעים להעריך את עומק הטעמים והעושר שהוא מציע.

    לאנשים שרוצים ליהנות מיין משובח במיוחד ובמחיר המספק תמורה מושלמת ביחס למחירו, מציע היקב את יינות נחל יתיר האיכותיים. הרכב הזנים ביין משתנה משנה לשנה בהתאם לאופי הבציר במטרה להבליט את האופי "היתירי" ומיוחדות האזור וכרמיו. היין מאופיין בצבע ארגמני עמוק, בניחוח עשיר ובטעם המשלב עוצמה עם אלגנטיות ורעננות.

    נחל יתיר מורכב מהזנים  סירה, טנאט ומלבק. היין מאופיין בצבע ארגמני, ניחן בארומה המזכירה דובדבן שחור, קאסיס ושקדים קלויים. טעמו פירותי ועסיסי. את החן המיוחד שלו הוא מקבל מתהליך ייצור ייחודי של התיישנות במשך שנה במיכלי עץ גדולים (3800-5400 ליטר) שמעגלים את היין בלי להשרות טעמי אלון כלל. לאחר הביקבוק, היין הושאר ביקב להתיישנות נוספת שארכה כשנתיים.

    בתקופת החגים הנוכחית מומלץ לשתות יין מובחר ממגוון היינות המובילים של יקב יתיר. היין המומלץ מבין מגוון היינות האיכותיים של יתיר, הוא 'נחל יתיר' אדום. בסדרת 'נחל יתיר' ניתן ליהנות גם מיין לבן מוקפד בעל מאפיינים ייחודיים, המתאימים גם הם לסעודות החג באווירה מיוחדת.

    ליקב סדרת יינות נוספת, הנחשבת לסדרה הנמכרת ביותר ביקב יתיר – הר עמשא. הסדרה כוללת הר עמשא אדום, הר עמשא לבן ואת היין החדש שהושק לאחרונה – הר עמשא רוזה 2020. מדובר ביין יבש ומינרלי עם טעמי פרי רענן, מלא וארוך. צבעו ורוד אדמדם, ניחוחו – אפרסק, תות ואשכולית אדומה. הוא משתלב באופן נפלא עם מגוון מנות מהמטבח הים-תיכוני, שילוב היוצר חגיגה אמיתית לחיך. היין תסס והתיישן במשך 6 חודשים במכלי עץ גדולים (FOUDRE).

    יינות הסדרה מיוצרים ביקב בקפידה רבה ומשתלבים היטב עם מסורת האיכות ארוכת השנים של יתיר.

    יינן היקב, ערן גולדווסר, ממליץ על יינות נחל יתיר כבחירה המועדפת לחגי תשרי. "אם אתם אניני טעם שבוחרים את היין שלכם בקפידה ויודעים להפיק ממנו את ההנאה המושלמת, נחל יתיר הוא המתאים ביותר עבורכם. יינות הסדרה התבגרו בחביות גדולות להשגת טעם ייחודי בדגש על עסיסיות ומינרליות. נחל יתיר זוכה לשבחים רבים ומאופיין בצבע ארגמני, ארומה המזכירה דובדבן שחור, קאסיס ושקדים קלויים. טעמו פירותי, עסיסי, טאנין מגורען ומרירות נעימה".

    יינות יתיר הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



    0 תגובות