המרכז שזכה להוקרה על תפקוד יוצא דופן בזמן הקורונה

    ארי טננבוים No Comments on המרכז שזכה להוקרה על תפקוד יוצא דופן בזמן הקורונה

    הנהלת משרד הרווחה ביקרה השבוע במרכז 'עדי' ירושלים והתרשמה מ'פורום קורונה' שהקימו במקום על מנת לשמור על בריאותם ורווחתם, של הצוות, הדיירים והמשפחות במקום

    בכירי משרד הרווחה בעדי
    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנהלת משרד הרווחה ביקרה השבוע במרכז 'עדי' ירושלים. הביקור נועד להביע הערכה לתפקוד יוצא הדופן של הנהלת 'עדי' ירושלים והצוות הרפואי והמקצועי, בתקופת הקורונה. הביקור נועד ללמוד את ההצלחה של 'עדי' בתקופת הקורונה, הצלחה שיכולה לשמש מודל למוסדות אחרים הנמצאים בתחום אחריותו של המשרד.

    עם פרוץ הקורונה, הוקם צוות מיוחד ב'עדי' –פורום קורונה. גובשה תורת עבודה, נהלים לתפקוד, והחלטות, במטרה לשמור על בריאותם ורווחתם, של הצוות, הדיירים והמשפחות. הפעילות האינטנסיבית, יוזמות, שינויים והחלטות עוד בטרם קבלת הנחיות מהרשויות השונות, היו במטרה להוריד הנחיות לשטח בכל הנוגע לחלוקה לקפסולות ועבודה במיגון מלא.

    כמו כן הצוות הרפואי והחינוכי קיבל עידוד ודרבון לעבוד במשמרות ארוכות ככל האפשר. המרכז נסגר בשלבים מוקדמים למבקרים על מנת למנוע זליגה של תחלואה מהקהילה לחניכים והדיירים. נערכו בדיקות שבועיות, כבר מהשלבים המוקדמים, גם לצוות וגם לדיירים כדי לשלול תחלואה או לאתר להתמודד ולטפל. הצוות והמשפחות היו בקשר רציף עם הנהלת 'עדי' והביעו אמון מלא בהחלטות שהתקבלו במטרה לשמור על חיי היקרים להם.

    במשרד הרווחה התפעלו ממתווה הניהול של מרכז 'עדי' בתקופת הקורונה וביקשו להעמיק במתווה על מנת לנסות ולבחון אפשרות לאמץ אותו במקומות נוספים. הם ביקשו לקבל את המודל בכתב על מנת שיוכלו להעביר אותו למוסדות נוספים שיחפצו לחקות את ההצלחה. במסגרת הביקור צוינה לשבח ההתגייסות של הצוות החינוכי והמקצועי להיבדק ולהתחסן. כמו כן הדגישו ב'עדי' את התמיכה, החיזוק וההדרכות השוטפות שהעבירו לצוותים והעובדה שאף אחד מאנשי הצוות לא עזב בתקופה המאתגרת והמורכבת, מה שמעיד על תחושה חזקה של אחריות וחיבור רגשי משמעותי של הצוות למקום ולאווירה הייחודית. הנהלת עדי מצידה הודתה להנהלת משרד הרווחה העומדים לצד עדי ירושלים בזמני שגרה וחרום והיו קשובים ופעילים ועבדו בשיתוף פעולה מלא,לכל אורך התקופה.

    בפגישה השתתפו מטעם משרד הרווחה- מר גדעון שלום- סמנכ"ל בכיר וראש מנהל מוגבלויות במשרד הרווחה. ד"ר מיכל חפץ- מנהלת תחום דיור בקהילה. הגב' קרן לונדון- מפקחת חוץ ביתית. מר ניהאד זרקוואי- ממונה מחוזי. בישיבה השתתפו מטעם עדי: הגב' שלומית גרייבסקי- מנכ"ל עדי ירושלים. הגב' ריקי פרויליך- מנהלת הסיעוד בעדי ומר אפי גוטקוביץ- אח אפיודמלי ואחראי תחום זיהומים.

    הגב' שלומית גרייבסקי מנכ"ל 'עדי' ירושלים: 'חרף כל הקשיים 'עדי' ירושלים השכילה להתמודד עם האתגרים של תקופת הקורונה בשיתוף פעולה מלא של ההנהלה והצוות והמשפחות, ביחד עם משרד הרווחה. שיתוף הפעולה של כלל הגורמים, התשתית הארגונית והקשר החזק עם המשפחות, הוא סוד הצלחה של 'עדי' בימי שגרה ובעתות חרום. אנחנו גאים לקבל את ההוקרה של משרד הרווחה, שרואה בתכנית הפעולה שלנו מודל לחיקוי, ומודים להנהלת המשרד על הביקור המיוחד, על התמיכה הסיוע ועל האמון שהם נותנים בנו. תקופת הקורונה הייתה מבחן חשוב עבורנו, אנו תקווה כי נדע לקחת את התובנות שהפקנו, לימים שלווים ורגועים שיבואו עלינו בעזרת השם בשנה הבאה'



    0 תגובות