אייכלר: "השלטון היהודי מסמן שומרי מצוות כמפירי חוק"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on אייכלר: "השלטון היהודי מסמן שומרי מצוות כמפירי חוק"

    ח"כ ישראל אייכלר בשיחה עם קול חי: "אני לא מבין איך עובר בשקט האיום המשטרתי על הגדרת השבים מאומן ב'רמת התיעדוף הגבוהה ביותר' לאכיפת בידוד. השלטון היהודי מסמן שומרי מצוות כמפירי חוק. אבל כשיש רציחות במגזר הערבי, זה ברמת תיעדוף נמוכה"

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ ישראל אייכלר מתרעם על היחס של המשטרה לשבים מאומן: "שמעתי אתמול שעושים סלקציה על הטיסות לאומן, מקום נפרד ומבודדים אותם ואני נחרדתי מזה. במה הם שונים מכל אחד אחר שטס. האינתיפאדה ורציחת יהודים בלוד זה לא בדרגה הגבוהה מבחינת האכיפה המשטרתית, אבל זה כן".

    "הבעיה היא שיש לנו שלטון חילוני, שלטון של כפירה", אומר אייכלר בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. "אתה פוגש אדם טוב באמצע הרחוב וברגע שהוא נהפך לנושא תפקיד מטעם המדינה, הוא מתחיל לשנוא אותך. כשהוא רואה אותך בלי מסיכה על האף זה מרתיח אותו והוא תוקף אותך באלימות ואם הוא רואה מישהו מתל אביב בלי מסכה – הוא מקסימום מעיר לו בעדינות".

    "המציאות היא שהרוע שולט במדינת ישראל", אומר אייכלר.

    חיים וייצהדלר, מעסקני ברסלב באומן סיפר במהדורת הבוקר: "הקמנו 5 עמדות ענק לבדיקות קורונה כדי לאפשר למתפללים לחזור מהר לישראל. אתמול ביקר כאן שר הבריאות האוקראיני שהתרשם מההתנהלות האחראית שלנו. אני קורא למשטרת ישראל: תאפסנו את האיומים שלכם למעקב אחר חסידי ברסלב. כולם יפעלו לפי הכללים".

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כאילו שאצל החילונים אין מפיריי בידוד ומכחישיי קורונה בציבור החרדי יש הכי פחות לא מחוסנים