בחירת השנה: בחרו את איש השנה שלכם במערכת הפוליטית

    עמית דניאל 1 Comment on בחירת השנה: בחרו את איש השנה שלכם במערכת הפוליטית
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההצבעה בתחתית העמוד – הקליקו, דרגו והשפיעו:

    * קרדיט תמונות: פלאש 90

    • הנשיא יצחק הרצוג

    ממינוי סמי-פוליטי של מפלגת העבודה נבחר יו"ר מפלגת העבודה והמחנה הציוני יו"ר הסוכנות היהודית יצחק (בוז'י) הרצוג לתפקיד נשיא המדינה במירוץ בחירות מול מרים פרץ, מועמדת ראויה ומוערכת. הרצוג פתח את כהונתו בכמה צעדים טובים לציבור החרדי ובראשם טור הערכה מרגש לבחורי הישיבות עם פתיחת זמן אלול והימים הנוראים.

    • יו"ר יהדות התורה משה גפני

    לא מעט דיברו על פרישתו מהכנסת של חה"כ ויו"ר סיעת דגל התורה משה גפני, בבחירות האחרונות הוא חזר ובגדול לקדמת הבמה. יו"ר דגל התורה הנמרץ לקה בליבו ואף אושפז בבית החולים עם המלצות רופאים לפרישה מהתחום האינטנסיבי. כיום הוא יו"ר מפלגה, חזק מתמיד ומהתרוצצויותיו ברחבי הארץ ומהחיזוק שמגיע מהשטח המפלגתי נראה שכוחו במותניו. 

    • יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו

    האיש החזק כל כך, הפוליטיקאי והמדינאי המוכשר, שזכה לכתרים ולשבחים בכל העולם על מנהיגותו יוצאת הדופן כראש ממשלת ישראל, ומעורבותו הפוליטית במהלך שלושת העשורים האחרונים, הושלך בהינד עפעף אל ספסלי האופוזיציה. בגאונות פוליטית, הוא נותר גם היום רלוונטי מתמיד, מוביל מעל כולם בכל סקרי המנהיגות. ולמרות שהוא יושב אי שם בספסלי האופוזיציה עדיין אין אף אחד שמצליח לקרוא, באמת, תיגר על מנהיגותו.

    • יו"ר ש"ס אריה דרעי

    יו"ר סיעת ש"ס אריה דרעי, לא זז מדרכו כפי שהבטיח במערכת הבחירות, ובהנהגתו של רבו מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א הוא נשאר עם מפלגתו עם הליכוד והציבור המסורתי בראשות בנימין נתניהו. לצד דבקותו בגוש הימין דרעי, פועל ללא לאות, לטרפד ולמזער את השינויים שאנשי "ימינה" ומפלגות השמאל  מבקשים לקעקע  בחומות הדת.

    הקליקו, בחרו והשפיעו



    1 תגובות

    מיין תגובות