- רדיו קול חי - -

בחירת השנה: בחרו את תמונת השנה שלכם

ההצבעה בתחתית העמוד – הקליקו, דרגו והשפיעו:

* קרדיט תמונות: פלאש 90, ויקיפדיה, רשתות חברתיות באפגניסטן

האסון במירון, זעקת הקדושים והמשפחות השכולות, נגעו בנקודה הכי רגישה בכל לב יהודי. אך לא די בכך שאי אפשר להכיל אסון כה גדול פעילותם של מתנדבי ההצלה וארגוני הרפואה והחירום שפעלו בזירה הקשה מנשוא כמעט נעלמה מאור הזרקורים. בתמונה: מתנדבי איחוד הצלה שפעלו בזירת אסון מירון חוזרים אליה.

 

הבריחה ההיסטרית של המוני אזרחים אפגניים מזרועות ארגון הטרור הרצחני – טאליבאן הוכיחה כאלף עדים כי אפילו מעצמות העולם הגדולות אינן יכולות הכל וכי אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים. בתמונה: אזרחים מנסים בנואשות להיתלות על מטוסי ארצות הברית ומדינות המערב בניסיון לברוח מגורלם האכזר.

 

הנשיא הכי אוהד ואוהב ישראל הודח בן לילה וזאת למרות התמיכה האדירה שקיבל בקרב יהדות ארצות הברית. במקום טראמפ נבחר סנאטור מבוגר ואפרורי שמביא את המעצמה הגדולה בעולם לנסיגה משמעותית מכל ערכיה ומותיר את ישראל לבד במערכה מול איראן. בתמונה: תומכי טראמפ מסתערים על הקפיטול לאחר ההפסד הצורב.

 

גם ישראל חוותה מהפכה שלטונית: במקום המנהיג הוותיק ויו"ר הסיעה הגדולה מכולן נבחר נפתלי בנט יו"ר אחת הסיעות הקטנות בכנסת. בדרך לא דרך ומחירים גבוהים ביותר, שעלו יקר לציבור החרדי, הוא הצליח להקים קואליציה מורכבת. בתמונה: נתניהו בכיסא יו"ר האופוזיציה, בנט חולף על פניו אל כס ראש הממשלה הנחשק.

מלבד האסונות שהיו השנה בהן  נפגעו רבים בנפש ובגוף ארץ ישראל טולטלה בשריפת ענק הכי גדולה בעשורים האחרונים, שבחסדי שמיים לא הסתיימה בנפגעים בנפש. השריפה הסתיימה, למרבה הצער, בלא מעט נזקי רכוש ומשאבי טבע; עשרות אלפי עצים שרופים, בעלי חיים שמתו, וזיהום אוויר כבד. בתמונה: עשרות דונמים של יער שרוף בקרבת סביבת מגורים.

הקליקו, בחרו והשפיעו: [1]