אמו של בראל הי"ד זעקה בלוויה לבנט: "אתה יושב עם יו"ר חמאס בממשלת ישראל"

    נדב דוד 5 Comment on אמו של בראל הי"ד זעקה בלוויה לבנט: "אתה יושב עם יו"ר חמאס בממשלת ישראל"

    אלפים רבים השתתפו בהלוויית הלוחם בראל שמואלי הי"ד שנפל בגדר גבול הרצועה. אימו ניצה שמואלי ספדה לבנה בכאב רב וזעקה על הפקרת בנה לידי מרצחי חמאס, "אני את החיים שלי לא יכולה להמשיך" | מפקדו ספד לו: "היית שותף מלא למאות פעילויות והצלחות מבצעיות עליהן לא ניתן להרחיב"

    צילום: דוברות המשטרה
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפים רבים ליוו הערב (שני) את לוחם מג"ב סמ"ר בראל חדריה שמואלי הי"ד שנפל במהלך פעילות מבצעית בגדר הגבול בעזה בדרכו האחרונה בבית העלמין המשטרתי בקריית שאול. ראש הממשלה ושר הביטחון לא השתתפו בהלוויית הלוחם ואף לא ביקרו את בראל הי"ד בביה"ח. במקביל להלוויה החלה עצומה של לוחמים כנגד ההוראות על פתיחה באש. השרים כהנא ובר לב שהגיעו להלוויה התקבלו בנאצות ע"י משתתפים שאינם קשורים למשפחה.

    אמו של הלוחם בראל שמואלי הי"ד, ניצה שמואלי הספידה את בנה שנפל וזעקה את זעקתה על מחדל הוראות הפתיחה באש ואמרה בכאב, "אני אלחם את המלחמה שלך ואנקום את מלחמתך. המדינה, צה"ל ומשמר הגבול שלחו אותך להיות קרדום מול מחבלים של חמאס".

    ניצה סיפרה על השאלות החשובות שהעלתה מול מפקדי הצבא, "התשובה היחידה שקיבלתי מכולם בקור רוח: לא ידענו שהמחבל החביא את האקדח בתחתונים. אני רוצה לשמוע שאחד יגיד לי מתי מחבל הגיע עם סוכריות טופי" שאלה ניצה בכאב.

    אמו של בראל הי"ד הוסיפה ואמרה, "יום אחרי סגרו את החור, אני את החיים שלי לא יכולה להמשיך. כולם פה ייקחו אחריות על אחותו הקטנה, אין לנו חיים".

    אמו של החייל תקפה את ראש הממשלה בנט על הישיבה המשותפת עם תומכי טרור ואמרה, "ראש ממשלת ישראל בנט לא ידע את השם שלו. בנט תהיה גיבור, תוותר על המקום שלך ומהר. בנט יושב עם יו"ר חמאס בממשלת ישראל".

    "הבן שלי צלף, שלחתם אותו עם אפס אפשרות לירות במחבל. הוא שלח הודעה לחברים לפני המשימה 'אני לא מבין את המדינה הזו'. איפה המח״ט? למה הוא הגיע באחת עשרה בלילה אחרי שבני עבר ניתוחים? אמרתי לו צא" סיפרה אמו של בראל בכאב.

    בסיום הספדה הכואב והקשה אמרה ניצה שמואלי, "אדון בנט, אני מבטיחה לך, אמרתי למפקד פיקוד דרום לקחת אחריות. אתם תדאגו, צה"ל, הממשלה, משמר הגבול. יש פה ילדה קטנה, אחותו, שהייתה החיים שלו. אתם תשמרו עליה".

    מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב (קובי) שבתאי אמר בהספדו: "בפעילות יחידת המסתערבים של מג"ב דרום בגדר בצפון רצועת עזה, נתקל הכוח בירי משטח הרצועה ובראל נפגע באורח אנוש. במשך כעשרה ימים נלחם בראל בגבורה על חייו וכולנו ציפינו לנס ואיחלנו לרגע בו יענו תפילותינו ובראל יחזור אלינו. אך לצערנו התקבלה הבשורה הקשה והמילים דלות מלתאר את עוצמת הכאב שחשים כולנו".

    עוד הוסיף המפכ"ל, "השתתפת בעשרות פעילויות לסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה היית לוחם אמיץ בעל יכולות פיקוד והובלה. משפחה יקרה האב יוסף, האם ניצה, האחיות הילה ואגם והאח אודי – הפכתם גם אתם לחלק בלתי נפרד ממשפחת משטרת ישראל אנו מחבקים אתכם ומבטיחים כי לעולם לא תצעדו לבד".

    סנ"צ תומר אלדר, מפקד מרחב מג"ב דרום אמר בהספדו: "בראל, במוצאי שבת, עם קבלת הבשורה על פציעתך, שאלתי את ק' האג"מ שלך, מי נפגע? והוא ענה לי בתשובה, הלוחם הטוב ביחידה. אני מרכין את ראשי היום עם נופלך גיבור".

    סנ"צ תומר סיפר, "בתשעת הימים בהם ליוויתי אותך בתפילה ותקווה, לא פסקו הסיפורים אודותיך. כל מה שאומר כאן היום לא יצליח לתאר את מה שהיית ומה סימנת עבור היחידה שלך, עבור הוריך, עבור משפחתך היקרה. התגלת כלוחם נחוש, שכל הזמן מבקש להשתפר ולעשות את הכי טוב שהוא רק יכול. מידי יום, היית שותף לעשרות פעילויות בסיכול טרור ולחימה בפשיעה החמורה בגזרה הדרומית".

    "פעילויות שכללו מארבים, מעצרים, סיכול טרור, מניעת פח"ע, והצלחת חיי אדם ועוד פעילויות רבות עליהן לא נוכל לדבר. מרגע הגעתך ליחידה התגלת כדמות דומיננטית, הובלת עם הצוות שלך יוזמות בנחישות רבה ובמסירות והשקעה עד אין קץ שכה מאפיינים אותך.
    לחמת בגבורה כדי לשמור על אזרחי מדינת ישראל ולחמת בגבורה גם על חייך בימים האחרונים" ספד לו מפקד מרחב דרום במג"ב.

    רפ"ק ד' מפקד פלגת הלוחמים של בראל בימ"ס מג"ב דרום ספד בדמעות: "בראל, אחי הקטן, נפגשנו כמעט לפני 3 שנים. בלטת מהרגע הראשון. היית דעתן, אבל נעים. סוחף, אבל שקול. תמיד מוביל, תמיד נרתם, תמיד אתה. מחנך בצניעות ובדוגמא אישית לוחמים חדשים, מפקד בלי דרגות. כצלף, רכשת ניסיון והפכת לצלף מוביל ביחידה. מוקד ידע ובעל רצון בלתי פוסק להשתכלל ולהשתפר".

    מפקדו הוסיף וסיפר, "היית שותף מלא למאות פעילויות והצלחות מבצעיות עליהן לא ניתן להרחיב. לא גיבורים אנחנו כי מלאכתנו שחורה, אבל אתה בראל, תמיד היית. ערך החתירה למגע תמיד בלט אצלך, וגם באותו היום בו נפגעת. תחסר לנו מאוד, אתה כבר חסר. החיוך הענק שלך, והשקט שלך שמייצב כל סופה. תודה בראל על מי שהיית, על מי שהינך, על מי שתהיה עבורנו לנצח. מודל לחיקוי, אדם וחבר למופת, לוחם מן המעלה הראשונה. הרוח שלך תלווה אותנו לעד".

    בהלוויה השתתפו: השר לביטחון הפנים, מר' עמר בר-לב, סגן השר לבט"פ, מר' יואב סיגלוביץ, מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב (קובי) שבתאי, ס' מפקד משמר הגבול, תת-ניצב בריק יצחק, מפקד מג"ב דרום, סנ"צ תומר אלדר, מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, חברי כנסת נוספים, סגל פיקוד בכיר של משטרת ישראל ומשמר הגבול, מפקדי ולוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב דרום, לוחמים ולוחמות מג"ב, שוטרים ושוטרות, משפחה ואזרחי מדינת ישראל.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      הם צריכים להתפטר. נקודה.
      מי ברשימה?
      צמרת צה"ל עד ראש הממשלה!!!!

    2. 4

      איזה עצוב !! אני ממש כואב את כאב המשפחה היקרה שלא תדעו עוד צער!! אוהבים אתכם המון ומחזיקים לכם ידיים בדמעות
      הי"ד של אחינו היקר בראל בן ניצה
      מדינה של חלם שמה חייל יקר להגן בגדר עם גופו ללא אמצעים נוספים .. בושה להיות חלק ממדינה כזו

    3. 3

      בקרוב אצל ממשלת ”חמורי שינוי”

    4. 2

      העם צריך לצאתתתתתת……מהשאננות שלו ..
      ברוסיה זה לא היה קורההה
      לצאת ….לא לתת.לזה להימשךךךךך
      הפקרות לחילים שלנו…אז' לא צריך מחבלים יש מספיק בממשלה הפושעת הזאת

    5. 1

      את כולם יש לפטר. נקודה.
      בנט האידיוט, גאנץ השוואנץ, לפיד שהלפיד שלו ידעך לעד, צמרת צה"ל כולה שלא יודעת להילחם ולא מגינה על ישראל והתרוצים שיש להם הם בושה וחרפה, ולשנות את מערכת הלוחמה, ערבי טוב זה ערבי מת. אין להתחשב מה שהעולם יגיד! מספיק עם ההתפרכסות לפני העולם, עזה חייבת לההרס עד ללבנה האחרונה! בנט, לך הביתה ואל תצא ממנו!