אנשי ציבור סופדים ללוחם; נתניהו: "לעולם לא נשכח את גבורתו"

    איתי גדסי ואבי רבינא 1 Comment on אנשי ציבור סופדים ללוחם; נתניהו: "לעולם לא נשכח את גבורתו"

    נבחרי הציבור מכל הקשת הפוליטית ספדו ללוחם שנהרג ברצועצ עזה. ראש הממשלה בנט כתב לאחר היוודע הבשורה הקשה: "בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל כולו נשא עבורו תפילות"

    נתניהו בתרגיל צילום: עמוס בן גרשום לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם ישראל קיבל את הידיעה על פטירת החייל בראל שמואלי הי"ד בצער רב, אישי ציבור מכל הקשת הפוליטית ספדו ללוחם שנהרג בעת מילוי תפקידו ע"י מחבל חמאס.

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מסר את תנחומיו למשפחת שמואלי: "נשבר הלב. אני ורעייתי שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתו של בראל חדריה שמואלי, לוחם ביחידת המסתערבים של מג"ב שנפל בהגנה על המדינה".

    נתניהו הוסיף, "בימים האחרונים התפללנו יחד עם כל עם ישראל לרפואתו. קיווינו לנס, אך לצערנו הנורא מכל קרה. אנחנו מחבקים את יוסי וניצה ואת כל המשפחה".

    נתניהו ספד ואמר, "בראל נלחם יחד עם חבריו בנחישות ובגבורה בטרור מרצועת עזה. לעולם לא נשכח את גבורתו. יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד".

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ספד ללוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי ז"ל: "קיבלתי בצער עמוק את הבשורה המרה על מותו של לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי, שנפל בהגנה על ביטחון ישראל".

    בנט הוסיף "אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה באבלה הכבד. בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל כולו נשא עבורו תפילות".

    "אני מבקש לשלוח חיבוק גדול למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. תהא נשמתו של בראל צרורה בצרור החיים".

    שר הביטחון בני גנץ אמר לאחר היוודע הבשורה: "בראל חדריה שמואלי, מטובי בניה של המדינה, נפל בהגנה על המולדת ותושבי הדרום. רק לפני מספר ימים נכנסתי לחדרו והתפללתי בליבי שיתאושש, אך הבשורה הקשה הגיעה ואיתה כאב גדול. בשם מערכת הביטחון, אני שולח תנחומים מעומק ליבי להוריו ולבני משפחתו. שלא תדעו עוד צער".

    יו"ר ש"ס אריה דרעי ספג ללוחם ואמר, "מתוך צער ויגון רב, אני משתתף בכאבה הגדול של משפחת חדריה – שמואלי על פטירת בנם הגיבור בראל הי״ד שנרצח בידי בני עוולה".

    דרעי הוסיף, "בראל ז"ל איחד את כל העם בתפילות ובדמעות לרפואתו, והוא ייזכר כגיבור אציל נפש שמסר את נפשו למען עם ישראל. מן השמים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד. יהי זכרו ברוך".

    *יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר בתגובה לבשורה הקשה: "יחד עם רבבות עמך בית ישראל אנו מרכינים ראשנו בכאב עצום על נפילתו של הלוחם בראל אחיה חדריה שמואלי הי"ד".

    עוד הוסיף, "תפילותיהם של מאות האלפים יעמדו לזכותו, לזכות משפחתו ולזכות עם ישראל כולו. שנדע ימים טובים יותר".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות