טעם נהדר ב-40% פחות סוכר

    עפר גדנקן No Comments on טעם נהדר ב-40% פחות סוכר

    פריגת, מותג המיצים, משיק סדרת משקאות קלים מופחתי סוכר עם 19 קלוריות (ל-100 מ"ל) בלבד בטעמים תפוזים, אשכוליות וענבים

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "פריגת", המתמחה בייצור משקאות קלים ומיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, משיקה סדרת משקאות קלים בטעמים האהובים של תפוזים, אשכוליות וענבים עם 40% פחות סוכר ו-19 קלוריות בלבד (ל- 100 מ"ל). סדרת המשקאות מופחתי הסוכר, מהווה חלק מסדרת המשקאות הקלים של פריגת. במשקאות בוצעה הפחתה של 40% מכמות הסוכר בהשוואה למוצרים המקבילים הקלאסיים של פריגת.

    סדרת המשקאות החדשה המכילה 40% פחות סוכר באה לידי ביטוי במוצרים עם מרקם וצבע זהים למוצרים הקלאסיים, עם טעם נהדר, שלא נופלים מהטעם של המוצרים המובלים של פריגת. הצרכן מקבל טעם נהדר ב-40% פחות סוכר ובמינימום קלוריות.

    את הסדרה החדשה  ניתן יהיה למצוא בבקבוקי 1.5 ליטר, ואת משקה קל "פריגת ענבים 40% פחות סוכר" ניתן יהיה למצוא גם בבקבוק אישי של חצי ליטר. המשקאות מכילים -19 קלוריות ל-100 מ"ל, ואינם מסומנים במדבקה אדומה של סוכר בכמות גבוהה .

    השקת סדרת מופחתי הסוכר החדשה פותחת קטגוריית מוצרים חדשה לפריגת, זאת לצד סדרת המיצים מבוססי פרי טבעיים, מוצרי הדיאט, סדרת מוצרי פריגת צלול וסדרת המשקאות הקלים המוכרים והאהובים. פריגת, מציעה מגוון רב של טעמים מבוססי פרי, בהם טעמים קלאסיים, שילובים ייחודיים של פירות, טעמים עם חתיכות פרי, דיאט ועוד. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים.

    רוני לוין, מנהלת השיווק של פריגת מוסרת: "כמותג המומחה בפירות אנו עובדים רבות להביא את קדמת החדשנות לתחום המיצים ושוקדים על פיתוחים שיתנו פתרונות חליפיים למיצים עם סוכר ועל יתרונות נוספים תזונתיים מהפרי לצד הטעם וההנאה המירביים"

    הסדרה החדשה כשרה למהדרין בהשגחת הרב לנדא והרב רוזנבלט

    "פריגת", המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, החלה את דרכה בשנת 1942 בקיבוץ גבעת חיים בעמק חפר, ומאז הפכה לחברה המובילה בשוק המשקאות מבוססי פרי. החברה מגדירה מדיניות איכות בלתי מתפשרת, המיושמת בכל שלב ושלב בתהליכי מיון הפרי, הסחיטה, הייצור וההפצה. הידע והניסיון שפריגת צברה במשך השנים, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות המוצרים והחדשנות המתמדת, כל הפכו את פריגת למותג משקאות הפרי המוביל בישראל וימשיכו ללוות אותה גם בעתיד.

     



    0 תגובות