לראשונה זה 11 שנה: שר הביטחון נפגש עם יו"ר הרש"פ ברמאללה

    קובי פינקלר No Comments on לראשונה זה 11 שנה: שר הביטחון נפגש עם יו"ר הרש"פ ברמאללה

    בסביבת ראש הממשלה הבהירו: "מדובר בפגישה שעניינה סוגיות שוטפות של מערכת הביטחון מול הרשות הפלסטינית. אין שום תהליך מדיני מול הפלסטינים וגם לא יהיה"

    צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90 צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ נפגש הלילה (בין ראשון לשני) ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) והשניים דנו בנושאים ביטחוניים-מדיניים, אזרחיים וכלכליים.

    גנץ אמר ליו"ר הרשות כי ישראל נכונה לשורת צעדים שיחזקו את כלכלת הרשות הפלסטינית. עוד דנו השניים בעיצוב המציאות הביטחונית, האזרחית והכלכלית באזור יהודה ושומרון ובעזה. השניים סיכמו להמשיך ולעמוד בקשר בסוגיות השונות שהועלו.

    בפגישה לקחו חלק מתאם הפעולות בשטחים אלוף רסאן עליאן, השר לנושאים אזרחיים חסיין א-שייח וראש המודכ"ל מאג'ד פארג'. בסיום הפגישה המקצועית נועדו גנץ ואבו מאזן ב-4 עיניים.

    יצויין, כי זהו המפגש הרשמי הראשון של בכיר מהדרג הממשלתי הישראלי עם אבו מאזן מאז שנת 2010. מפגשי צד התקיימו עם הנשיא פרס בשנת 2013. ראש הממשלה בנט עודכן בפגישה.

    גורם בסביבת ראש הממשלה, מבהיר הבוקר ל'קול חי', כי "פגישת גנץ-אבו מאזן אושרה מראש על ידי ראש הממשלה. מדובר בפגישה שעניינה סוגיות שוטפות של מערכת הביטחון מול הרשות הפלסטינית. אין שום תהליך מדיני מול הפלסטינים וגם לא יהיה".



    0 תגובות