ח"כ מקלב: "תקפו אותנו על האשפוזים הביתיים ועכשיו הממשלה עושה זאת"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מקלב: "תקפו אותנו על האשפוזים הביתיים ועכשיו הממשלה עושה זאת"

    ח"כ אורי מקלב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את מחדל הבדיקות של הממשלה ואומר, "כל התורים של הבדיקות המהירות עם העומסים – היא כישלון שכולנו סובלים ממנה" | מקלב התייחס ללימודים בתלמודי תורה שנלקחו כמודל לציבור החילוני ואמר, "ההתנהלות שלנו בנושא הלימודים התבררה כנכונה. זה בזכות הציות לגדולי התורה"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להחלטה שלא להטיל מגבלות בחגים ואמר, "בגלל שאין מתווה והכרה של הממשלה בנגיף עצמו, אנחנו זוכים מן ההפקר בנוגע לאי ההגבלות בחגים. שמירה על הנחיות לא קשורה למדינת הציונים, אנחנו רוצים לשמור על עצמנו".

    מקלב בא חשבון עם הארס שהטילה התקשורת בגלים הקודמים כנגד הציבור החרדי, "התקשורת צריכה לבקש מאיתנו סליחה. תקפו אותנו על האשפוזים הביתיים, ועכשיו הממשלה עצמה עושה זאת. גם בנושא הלימודים ההתנהלות שלנו התבררה כנכונה. זה בזכות הציות לגדולי התורה" אמר מקלב.

    מקלב התייחס למחדל הבדיקות שמקרטע ולא מתפקד כראוי, "כל התורים של הבדיקות המהירות עם העומסים – היא כישלון שכולנו סובלים ממנה. זה תלוי מי השליח, צריך סיעתא דשמיא, והם פשוט לא מצליחים. אם הכישלונות האלו היו קורים אצלנו – התקשורת הייתה מציגה הכול הפוך" ציין מקלב.

    את קיום הרשות לקידום חרדים בתעסוקה במגזר הציבורי ובכלל אמר מקלב, "האמת שזה הפתיע אותי. השליחות שלנו זה לקדש שם שמיים ולעזור לציבור. זה מחייב, ואמשיך כך בכל הכוח. שמח שבסופו של דבר הם שמו בראש את הרשות לפיתוח וקידום החרדים. דואגים לשוויון למגזר ולדברים שחשובים לנו".



    0 תגובות