תאונה קטלנית בכביש 1: בחור ישיבה נהרג בעת חציית הכביש

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תאונה קטלנית בכביש 1: בחור ישיבה נהרג בעת חציית הכביש

    נפתלי סייביץ',בחור ישיבה ממודיעין עילית שחצה את הכביש נהרג הבוקר, חברו נפצע באורח בינוני ואחר נפגע חרדה | פארמדיק שהגיע לזירה סיפר: "בשולי הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסביבות השעה 4 בבוקר, שני בחורי ישיבה ממודיעין עילית חצו את כביש 1 במחלף ענבה סמוך לבן שמן, רכב שנסע על הכביש פגע בשני בחורי הישיבה.

    חובשים ופאראמדיקים שהוזעקו לזירת התאונה, קבעו את מותו של בחור ישיבה כבן 20.  חוותי הרפואה העניקו במוסף טיפול רפואי לפצוע השני בחור ישיבה כבן 20 ופינו אותו לבי"ח שיבא בתל השומר כשהוא במצב בינוני עם חבלות בגב. ובנוסף נפגע חרדה.

    פאראמדיק מד"א אריה מאיירס, סיפר: "בשולי הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו, במקום התהלך צעיר נוסף כבן 20 שהיה נסער והתלונן על כאבים בגב, וצעיר נוסף שלקה בחרדה, לאחר בדיקות וטיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים".

    אלחנן רוט קמב"ץ זק"א שפלה שטיפל בזירה סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, שלושה הולכי רגל כבני 20 שהיו בשולי הכביש הסואן ככל הנראה נפגעו מרכב שחלף במקום, מעוצמת ההתנגשות שניים מהם עפו לתעלה בצד הכביש מעבר למעקה הבטיחות, אחד מהם שכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לצערי פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום, השניים האחרים פונו במצב בינוני וקל לבית החולים תל השומר. צוות מורחב של מתנדבי זק"א שפלה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

    חיים וינגרטן ראש אגף מבצעים בזק״א, אמר: "חובה לציין את הסכנה בהליכה בצד כביש ראשי וסואן, הנפגעים ככל הנראה היו בדרכם חזרה בטרמפים מנתב"ג לאחר שהזמינו דרכונים לקראת טיסה לחו"ל".

    בוחני התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות האירוע, גופת המנוח הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה.

    הנפטר הוא נפתלי סייביץ חסיד ברסלב ממודיעין עילית שבא להסדיר את אישורי הטיסה שלו לקראת הנסיעה ל"קיבוץ" החסידי בעיירה אומן ביום ראש השנה, מקום קבורתו של מוהר"ן מברסלב זיע"א.



    0 תגובות