מצויידים בהגנה מלאה ובחיוך: מתנדבי 'עזר לחיים' במחלקות הקורונה

    ארי טננבוים No Comments on מצויידים בהגנה מלאה ובחיוך: מתנדבי 'עזר לחיים' במחלקות הקורונה

    הם מתייצבים מידי יום במחלקת הקורונה במרכז הרפואי 'שיבא' – תל השומר: מצוידים בכל אמצעי ההגנה מפני הידבקות חלילה ובהרבה מצב רוח טוב, הם נכנסים אל מחלקת הקורונה כדי להפיג את הבדידות לשמח את הלבבות ולסייע ולעזור למאושפזים | תיעוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגל הרביעי הוא לא רק גל של מאומתים ומספרים, מאחורי המספרים ישנם אנשים שחלקם מאושפזים במצבים קשים ומורכבים במחלקות הקורונה בבתי החולים. המחלקות שהיו ריקות מאדם שבועות וחודשים, שבו למרבה הצער להתמלא בחולים רבים. מי שהתייצב לתת מענה לחולים בסיוע בצרכים שונים שלהם, הם מתנדבי 'עזר לחיים', שזכו לכינוי המלאכים בלבן.

    הם מתייצבים מידי יום במחלקת הקורונה במרכז הרפואי 'שיבא' – תל השומר. מצוידים בכל אמצעי ההגנה מפני הידבקות חלילה ובהרבה מצב רוח טוב, הם נכנסים אל מחלקת הקורונה כדי להפיג את הבדידות לשמח את הלבבות ולסייע ולעזור למאושפזים. המתנדבים נכונים לסייע לכל מאושפז בצרכים הייחודים שלו.

    לא פעם משמשים המתנדבים, כצינור תקשורת בין המאושפזים לבני המשפחות, שבשל המגבלות מתקשים לבקר את יקיריהם המאושפזים במחלקת הקורונה. המתנדבים מוזעקים מידי פעם על ידי הצוותים הרפואיים במחלקות הקורונה, על מנת להניח תפילין לחולים המבקשים עזרה בכך. המתנדבים פועלים ככוח עזר לצוותים הרפואיים ועובדים בתיאום מלא עם הרופאים והאחיות במחלקת הקורונה, שרואים בהתנדבותם ועבודתם של המתנדבים במחלקות הקורונה, עבודת קודש שהיא לעזר בעומס העבודה העצום שחוות כרגע מחלקות הקורונה, בשל התפשטות המגיפה.

    יו"ר 'עזר לחיים' הרב נתי צישנסקי: 'לצערנו המגיפה שבה והרימה ראש. המאושפזים הרבים חווים בדידות גדולה מאוד במחלקות הקורונה. המתנדבים שלנו, עושים הכול כדי לשמח את ליבם ולסייע לצוות הרפואי. כולנו תפילה, כי הימים הקשים של המגיפה יסתיימו ועד אז המתנדבים שלנו ימשיכו להביא את השמחה והעזרה למחלקות הקורונה'.



    0 תגובות