בגיל 49: ח"כ סעיד אלחרומי נפטר כתוצאה מהתקף לב

    אבי רבינא 2 Comment on בגיל 49: ח"כ סעיד אלחרומי נפטר כתוצאה מהתקף לב

    אלחרומי היה נציג הנגב והציבור הבדואי ברע"מ. התחיל את דרכו כמורה בשגב שלום, לאחר מכן נבחר לכהן כראש המועצה המקומית שגב שלום, עמד בראש הוועדה העליונה לערביי הנגב

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ סעיד אלחרומי מרע"מ נפטר הלילה (בין שלישי לרביעי), בגיל 49 כתוצאה מהתקף לב. אלחרומי היה נציג הנגב והציבור הבדואי ברע"מ. התחיל את דרכו כמורה בשגב שלום, לאחר מכן נבחר לכהן כראש המועצה המקומית שגב שלום, עמד בראש הוועדה העליונה לערביי הנגב.

    בעקבות מותו של אלחרומי: סגנית יו"ר מועצת השורא של רע"ם, חברת הכנסת לשעבר אימאן ח'טיב-יאסין תחזור לכנסת.

    בהודעת מפלגת רע"מ נכתב: "בצער רב וביגון מפלגת רע״מ מודיעה על פטירתו של חבר הכנסת סעיד אלחרומי ז"ל, יו"ר ועדת הפנים בכנסת. סעיד בן 49 בפטירתו, נפטר עקב דום לב, התחיל את דרכו כמורה בשגב שלום ונבחר לכהן כראש המועצה המקומית שגב שלום, ועמד בראש הוועדה העליונה לערבי הנגב. יהי זכרו ברוך".

    ‏יו"ר רע"מ, מנסור עבאס ספד לו: "כל חייו הוא פעל למען תושבי הנגב, הוא לא בנה קריירה בשביל עצמו אלא שאף לפתור את המצוקות של התושבים. כל מי שהכיר אותו אמר שהוא איש מדהים שיודע להביא את כולם להסכמה".

    שר החוץ, יאיר לפיד כתב: "צער גדול על מותו בטרם עת של ח״כ סעיד אלחרומי שהיה שותף לדרך, ואחד האנשים שבזכותם הוקמה הממשלה. איש הנגב, אוהב אדם שהאמין שאפשר לשנות ולקדם את החברה הישראלית. שולח תנחומים למשפחתו, לכל שבט מסעודין אל-עזאזמה ולמפלגת רע״ם. יום עצוב".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שום מילה על זה שהתחסן.. אבל כבר ידוע שכל מי שנפטר אחרי החיסון. אסור לפרסם שהתחסן.. אבל אם ולא התחסן, חובה לפרסם שהיה מתנגד חיסונים