משבר בתי החולים: "הבטיחו לנו כוח אדם ותקציבים, כלום לא קרה"

    מהדורת הבוקר No Comments on משבר בתי החולים: "הבטיחו לנו כוח אדם ותקציבים, כלום לא קרה"

    מנכ"ל בית החולים לניאדו, נדב חן ל'קול חי': "יש הסכם אבל הכסף לא עובר. אנחנו התגייסו למאבק בקורונה, אבל מהצד השני יש אינסוף ביורוקרטיה. אני מרגיש אכזבה איומה מהתהליך"

    בית החולים לניאדו צילום: Gili Yaari / Flash90
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Gili Yaari / Flash90

    משבר בתי החולים הציבוריים: מנכ"ל בית החולים לניאדו, נדב חן מספר על מצב קשה במיוחד השורר בבית החולים ועל התקציב שהמדיה הבטיחה ולא מגיע: "בית החולים מלא, במחלקות הפנימיות, הקורונה, הכירורגיה והמיון. בית החולים מלא מפה לפה. הפסקנו לקבל חולי קורונה. אין לנו מקום, אין לנו כוח אדם, ציוד ותקציבים. כל ההבטחות של הממשלה לא קוימו. לפני שלושה שבועות ראש הממשלה הכריז שיש מאבק חדש, בדלתא. הבטיח כוח אדם ותקציבים ושום דבר לא קרה".

    מחדל חסר תקדים: מנהלי ביה"ח הציבוריים: "משני נפסיק לקבל חולי קורונה"

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר חן: "יש הסכם חתום עם הממשלה הקודמת שמנכ"ל משרד האוצר הנוכחי התחייב לקיים אותו, לא סתם הבטחה. פה מתחילה הסאגה, יש הסכם אבל הכסף לא עובר. אנחנו התגייסו למאבק בקורונה, אבל מהצד השני יש אינסוף ביורוקרטיה. אני מרגיש אכזבה איומה מהתהליך".

    פינדרוס על מחדל ביה"ח: "בגלל שאין פיקוח של ועדת הכספים על האוצר"

    "היום בערב ראש הממשלה ממריא מפה, ומשאיר אותנו עם המלחמה הזאת עם מחסניות בלי כדורים. כולם יודעים מה צריך לעשות, אבל זה פשוט לא מתבצע", אומר מנכ"ל לניאדו.

    "תשלמו מצידי ישירות לספקים שלי", אומר חן. "גם באוצר אומרים שאנחנו צודקים, אבל יש להם כל מיני תירוצים. הספק שלי אומר לי 'אני לא מוכן לתת לך ציוד', אני רוצה צק מזומן על השולחן'. התחננתי שלא יעקלו לי את החשבון בנק כי לא שילמתי חשבון חשמל בזמן. אתה מגיע למצב שאתה צריך להתחנן לספקים שלא יפסיקו לספק לך ציוד רפואי ותרופות".



    0 תגובות