יוסי דגן: "הממשלה לא יכולה להגיד שהיא נלחמת בטרור"

    אריאל שרפר No Comments on יוסי דגן: "הממשלה לא יכולה להגיד שהיא נלחמת בטרור"

    לאור התגברות כלי הטרור ביו"ש, זריקות האבנים והשריפות יוצא יוסי דגן להתקפה נגד הממשלה ואמר, "זריקות אבנים בשומרון חוזרות ונשנות בשומרון מעידות על היחלשות יכולת ההרתעה של ישראל"

    הרכב החשוד צילום: דוברות המשטרה
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחודשיים האחרונים אירעו מספר מקרים של הצתת צמיגים בוערים בכבישי השומרון, זאת בכוונה לשבש את התנועה בצירים. על פי החשד שעלה, ישנו רכב ספציפי שמשמש ככל הנראה את החשודים בביצוע ההצתות.

    כאמור, אמש זוהה הרכב החשוד ע"י רבש"צ אחד הישובים, אשר עיכב את הרכב עד הגעת כוחות המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום תפסו את הרכב ועצרו את נהג הרכב, פלסטיני תושב הכפר קדום, בחשד לביצוע העבירות. החשוד נעצר לחקירה והרכב נלקח לבדיקת מז"פ והחקירה נמשכת.

    מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל תמשיך לנקוט ביד קשה נגד אותם עבריים המשבשים את שגרת חיי התושבים על מנת למצות את הדין ולהעמידם לדין.

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון קרא לממשלה להביא להרתעה בשטח אל מול גלי הטרור: "הממשלה לא יכולה להגיד שהיא נלחמת בטרור, כשהיא לא נוקטת בצעדים מעשיים אל מול הטרוריסטים מהרשות הפלסטינית, אני דורש מהממשלה להורות לדרג הצבאי לייצר הרתעה צבאית משמעותית כנגד הרשות הפלסטינית שמממנת מסיתה ומשלחת את הטרוריסטים ביו"ש, ולהביא הרתעה ובטחון גם בשומרון כמו בעוטף עזה, זריקות אבנים בשומרון חוזרות ונשנות בשומרון מעידות על היחלשות יכולת ההרתעה של ישראל אל מול הטרוריסטים של הרשות הפלסטינית".

     



    0 תגובות