שר האוצר לשעבר בריאיון: "ליברמן רומס את כל מי שחלש"

    אסתי פלד 1 Comment on שר האוצר לשעבר בריאיון: "ליברמן רומס את כל מי שחלש"

    ממחדל למחדל: שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כץ בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את התנהלות שר האוצר ליברמן ואמר, "הם מתפארים על דאגה למערכת הבריאות, אבל זה הבל, אנחנו הוספנו מאות רופאים – והם רצו לפטר אותם"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כ"ץ התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס למחדל החמור של הממשלה מול בתי החולים הציבוריים שהפסיקו לקבל חולי קורונה חדשים היום, כץ סיפר "בתפקידי החלטתי לקחת אחריות על ביה"ח הציבוריים, שלהם המדינה לא דואגת. חתמתי על הסכם של 633 מיליון שקלים כשיסתיים הקורונה, ואם היא תימשך אז הוספה של עוד 300 מיליון שקלים. לא ייתכן שהממשלה לא ערבה להם" אמר כץ.

    על מחדל החיסונים של בנט אמר כץ, "בממשלה הקודמת הסקנו שנצטרך כל חצי שנה שוב לחסן. בנט לעג לנו אז, וגם כשנהיה רוה"מ הוא לא יישם את זה. הרי היה הסכם שחתמנו עם 'פייזר' על 15 מיליון חיסונים – והוא פשוט לא הביא אותם. הוא עשה שטות" תקף כץ אץ התנהלות בנט.

    שר האוצר לשעבר תקף את מדיניות הבעייתית של שר האוצר ליברמן בשיאה של מגיפה, "ליברמן רומס את כל מי שחלש. הם מחפשים כל הזמן 'פלסטרים', במקום לדאוג למובטלים לדוג' עם חל"ת. הם מתפארים על דאגה למערכת הבריאות, אבל זה הבל, אנחנו הוספנו מאות רופאים – והם רצו לפטר אותם. הם מדברים שטויות במיץ עגבניות".

    ח"כ כץ התייחס לפרסום כי הוצע לגנץ ראשות ממשלה מלאה אם יצטרף לגוש הימין, "לא הצענו שום דבר לגנץ, המועמד היחידי שלנו לראשות הממשלה הוא נתניהו. לתת פרשנות על הפרצוף החמוץ של גנץ לא מומלצת. מכיר אותו אישית וזה לא יקרה".

    כץ התייחס להתמודדות אפשרית מול נתניהו, "השאלה האם אתמודד מול נתניהו לא רלוונטית, אני פעלתי לביטול הפריימריז. ביחד עם זאת אני בונה את הליכוד. לא פועל על שאלת מנהיג מזרחי לליכוד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כץ מוטב שתשתוק הממשלה שהית בה שר אוצר היתה כשלון.נהלת כלכלת בחירות שלפי דבריך העברין הסגול גנב ממך את הכרדית.נכשלתם בכל נושא והרסתם כל חלקה טובה ממשרדי הממשלה דרך המשטרה בתי החולים ומה לא.הדבר היחדי שדאגתם לו היה העברין הסגול.לא העברתם תקציב 4 שנים בכוונה להרס ההסכם עם גנץ.עפתם מהשלטון בצדק ולא תחזרו עשרות שנים