משרד הפנים אישור תקציב מיוחד למניני רחוב

    ארי טננבוים No Comments on משרד הפנים אישור תקציב מיוחד למניני רחוב

    השרה שקד הודיעה על אישור הממשלה להעברת 12.5 מיליון שקלים לרשויות המקומיות כדי להתארגן לתפילות בחוץ בחגי תשרי | החלטתה של השרה שקד מגיעה לאחר שבמשרד הפנים ערכו התייעצות מיוחדת עם מועצת בנימין שבשנה שעברה ניהלה ביד רמה מערך ענק לתפילות הימים הנוראים במרחב הפתוח

    תפילה במרחב הפתוח צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההצלחה בשנה החולפת: במשרד הפנים קיימו התייעצות עם מועצת בנימין לקראת חגי תשרי.

    השרה שקד הודיעה על אישור הממשלה להעברת 12.5 מיליון שקלים לרשויות המקומיות כדי להתארגן לתפילות בחוץ בחגי תשרי. ההחלטה מגיעה לאחר שבמשרד הפנים התייעצו עם מועצת בנימין שבשנה שעברה הובילה מערך ענק לפריסת כ-20 ק"מ של צילויות, ארונות קודש וסטנדרים בכ-50 יישובי המועצה

    שרת הפנים איילת שקד הודיעה בפתח ישיבת הממשלה שנערכה הבוקר (ראשון) כי הממשלה אישרה הענקת תקציב ענק של 12.5 מיליון ש"ח שיועברו לרשויות המקומיות וזאת בכדי להתארגן לתפילות חגי תשרי במרחב הפתוח.

    החלטתה של השרה שקד מגיעה לאחר שבמשרד הפנים ערכו התייעצות מיוחדת עם מועצת בנימין שבשנה שעברה ניהלה ביד רמה מערך ענק לתפילות הימים הנוראים במרחב הפתוח.

    בהובלה חסרת תקדים קיימו במועצת בנימין בשנה שעברה מערך מיוחד לפריסת כ-20 ק"מ של ציליות, ארונות קודש וסטנדרים בכחמישים יישובי המועצה זאת בשל התפרצותה החריפה של נגיף הקורונה בחגי תשרי דאשתקד.

    כעת, לאחר ההתייעצות החליטה שרת הפנים איילת שקד לאשר תקציב מיוחד לרשויות המקומיות בכדי שהם יוכלו לקיים את תפילות הימים האחרונים וחגי תשרי במרחבים הפתוחים בכדי למנוע הדבקה של נגיף הקורונה.



    0 תגובות