הליכוד: "בנט כישלון בקורונה, במדיניות ובמלחמה בטרור"

    איתי גדסי No Comments on הליכוד: "בנט כישלון בקורונה, במדיניות ובמלחמה בטרור"

    על רקע הכישלון במאבק בקורונה, ההסכם הבעייתי מול ירדן והחולשה שמגלה בנט מול חמאס, עולים בליכוד להתקפה קשה נגד ראה"מ ואומרים, "בנט מנסה להיות חיקוי דהוי של נתניהו. לא משנה כמה ינסה – הוא אף פעם לא יהיה נתניהו"

    נפתלי בנט צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליכוד תוקפים הערב (ראשון) את ראה"מ נפתלי בנט לאור הכישלונות במספר חזיתות ותפקודו הלקוי בניהול משבר הקורונה, בליכוד אומרים כי "בנט קנה חיוך מירדן עבור 50 מיליון קוב, בזמן שראש הממשלה לשעבר נתניהו הביא 4 הסכמי שלום היסטוריים מבלי לשלם בשום מטבע ישראלי" תקפו בפן המדיני.

    על הכישלון ומחדלי הענק במאבק בקורונה אמרו, "גם החיסון השלישי, ההישג היחיד שבנט מתפאר בו, קרה בזכות זה שנתניהו רכש אותו כבר לפני זמן רב. מצבנו היה טוב יותר אם בנט היה מקשיב לנתניהו. הדבר עלה למאות ישראלים בחייהם".

    בליכוד הזכירו את מאבק בתי החולים שקורסים ואומרים, "מחאת מנהלי בתי החולים מעידה על הניהול הכושל של בנט בטיפול בקורונה, שדרש מהם לייפות את נתוני המגיפה והתנה את העברת הכספים עבורם בעסקת שוחד של ייפוי נתונים תמורת תקציבים".

    הליכוד הוסיפו את החולשה הנוראית מול חמאס ואמרו, "חולשתו בעזה אל מול ירי על חיילינו בגבול ועל בתינו בשדרות משקפת את אוזלת היד שלו במאבק בטרור".

    בסיום ההודעה נכתב, "בנט מנסה להיות חיקוי דהוי של נתניהו. לא משנה כמה ינסה – הוא אף פעם לא יהיה נתניהו. כולם יודעים שהוא כישלון בקורונה, כישלון במדיניות וכישלון במלחמה בטרור".



    0 תגובות